I am the Phoenix

petak, 24.03.2006.

~*~ Ispovijesti prodane duše ~*~ ... .. Part 7.

Snažna bol prostrujala mi je rukom. Osjetio sam kako mi njegovi zubi probijaju kožu. Kao da sam čuo njeno pucanje. Zubi, oštri poput britve ulazili su duboko i trgali mi tkivo. Potpuno sam onijemio. Oči su mi bježale. Pokušao sam istrgnuti ruku iz njegove čeljusti ali što sam više pokušavao to sam više štete radio svojoj ruci. Mislio sam da će mi pregristi kost. Krv se obilato slijevala niz moju ruku i na pod. Pokušavao sam se odgurnuti ali sam se poskliznuo na svoju krv i trgnuo rukom, a njegovi očnjaci počeli su odgrizati komade svježeg mesa sa kosti. Podigao sam desnu ruku i opalio ga po vratu. Taman prije nego što sam došao u doticaj s njegovim vratom on je okrenuo glavom, a ja sam dlanom probio šiljak na njegovim leđima. Prošao mi je direktno kroz dlan. Krv je počela šikljati i slijevati se niz njegovu trulu kožu. Problijedio sam i napokon izgubio bitku sa svijesti.
Naglo sam se trgnuo. Uhvatio sam se za lijevu ruku. Cijelu sam je opipavao i uvidio da je čitava. Kao da se nije ništa dogodilo. Ispružio sam dlan desne ruke i uvjeravao se da sam si sve to umislio. "Sanjaš, sanjaš !"- ponavljao sam si. "Ali zašto se onda ne mogu probuditi ?"- izbezumljeno sam se počeo hvatati za glavu. "Imaš slatku krv"- podigao sam pogled. Stajao je pokraj mene, a niz bradu mu je curila krv, moja krv. "Kako se zabavno poigravati s tobom. Da si si samo vidio izraz na tvom licu kad sam dotrčao iza ugla i krenuo za tobom u potjeru."- govorio je sa smiješkom dok sam ja promatrao kapljice krvi koje su se na podu skupljale u malu lokvu. "Hoćemo opet ?"- pitao je podrugljivo. "Ne treba."- procijedio sam "Ako budem trebao opet donirati krv, javiti ću se tebi." Bolesni mu je osmijeh prekrio lice. Odjednom, shvatio sam nešto. "Kako ne dobivam napade ? Pa On je tu."- ostao sam prestravljen. "Da, u snovima nema tih napada"- odgovorio mi je. "K vragu, čuje mi misli"- potpuno sam zaboravio. "Evo te k vragu!"- nasmijao se. "Nema tih napada, šteta, tako su zabavni"- smijao se. Podigao sam se oprezno rukom još uvijek ne vjerujući da je sve u redu. "Što tražiš ovdje ?"- upitao me. "Ja, tražim ? Ništa !"- odgovorio sam. "Da mogu, otišao bi". "Šta si se vratio u pakao da bi otkupio svoju dušu ?"- pitao je. "Nema povrata !"- nasmijao se. "Kakav pakao ?"- ostao sam zbunjen. "U snovima si došao ovdje .. u pakao". "Ovo je ... pakao ?!"- razgoračio sam oči. "Tehnički nije. Pakao je svugdje. Nekome pakao može biti dom, obitelj, škola, posao, život ..."- ponašao se kao da je držao predavanje. "Sve ovisi kako ga si vi ljudi stvorite, onda tu dolazim ja. E, ti si sebi u snovima stvorio ovo. Ovo je tvoj pakao."- razvukao je usnice. "Moj pakao je moj život. Sad i u snovima imam pakao."- mislio sam. "I ? Što radiš ovdje ?"- upitao me. "Kažem, nema pojma. Nisam znao uopće što je ovo. Sad znam da sam u ... paklu !"- povisio sam glas. "Očito si instinktivno došao ovdje, u potrazi za svojom dušom." Nekako još ne vjerujući u tu ideju postojanja duše slušao sam ga i mislio si ... pa možda bi se trebao pomiriti s tim da duše postoje i da sam ja svoju izgubio. Sad bi trebao početi misliti kako je vratiti jer što mi drugo preostaje ? "Mali, što si ti misliš, vratiti dušu ? Ha, ha"- nasmijao se grohotom. "Misliš da je to tako lako. Što si ti umišljaš ... da si ti... Bog ?!?"- počeo se histerično smijati. Odjednom se podigao snažan vjetar i crni dim. Grčio sam se da me ne odnese. Zatvorio sam oči kad je odjednom prestalo. Njega više nije bilo. Ali je po onim mračnim hodnicima obloženim pljesnivim svijetlo zelenim pločicama i ukrašeni izluđujućim neonskim svjetiljkama još uvijek odzvanjao njegov bolesni smijeh. Osjetio sam kako mi trnci hladnoće prolaze niz vrat po kralježnici dok se nisam stresao od jeze. Pljusnuo sam se najjače što sam mogao. Nije uspjelo. Još uvijek sam osjećao miris sanatorija i bolnice. Izgubljen, krenuo sam naprijed. Došao sam do nekakvih vrata. Otvorio sam ih. Zaškripala su jezovitim zvukom. Ušao sam u mrak.

TO BE CONTINUED ... ..

Image hosting by Photobucket

DATuMi OBJAvE svih dijelova: 1. DIO- 06.02.2006; 2.- 09.02.; 3.- 19.02.; 4.- 26.02.; 5.- 08.03.; 6.- 17.03.2006

- 13:54 - Unleash my power... (15) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting