I am the Phoenix

ponedjeljak, 13.03.2006.

"Aeon Flux"

Evo ... nemam ništa za posebnoga pisati. Mislim, imam. Ja uvijek imam neku temu za komentirati i nešto u društvu kritizirati ali danas mi
se baš nekako neda pa prema tome možete odahnuti !
Danas nije baš bio neki konstruktivni dan sve po starom, tj. obično !! Neke me stvari razočarale ... ali eto tako nešto sam i očekivao
da Vam iskreno kažem. Neke stvari neću nikada razumjeti ali čovjek ni ne može sve razumjeti na ovom svijetu, je li tako ?! Samo se piotam kada će tu biti kraj ... jer ne može nitko shvatiti da sam i ja čovjek da i ja imam jebene osjećaje koje najrađe ne bi ni imao ... i koje hvala Bogu znam kontrolirati ali zašto se ne može shvatiti da neke stvari uništavaju nešto i u meni ... neki dio mene ...
Ako ikada u budućnosti otkriju način supresije emocija ... ja ću biti testni kunić ... zato su moji idoli Vulkanci u "Zvjezdanim stazama" ... o toj mojoj opsesiji nekom drugom prilikom ...

Sad malo o kinu ... Naime, posjetio sam ga u nedjelju, iako je postojala velika šansa da će se to odgoditi ali drago mi je da se nije !! Opet malo završetak svega toga nije bio poželjan ... :))) Ali ne možeš imati i ovce i novce ! Film - "Aeon Flux" ... Mogu Vam reći da je film čist OK ! Dapače, odličan ! Ja Vam baš i nisam neki objektivni ocjenjivač jer ja stvarno volim takve filmove ... NO, meni se uitinu svidjeo.
Prvo- SF je. Drugo- Pun je specijalnih efekata i raznih eksplozija, svaka im čast ... one scene akrobacija ... da mi je u takvome nečemu glumiti ... uh ... Treće- Aeon Flux glumi Charlize Theron ... i u crnom je ... Četvrto- treba ima opasne guns i gadgets ... u stilu Lare Croft ...

Eto ... ako zadovoljavate jedan od ovih uvjeta ... "Aeon Flux" je obavezan izbor kad se posjećuje kino ! I da ... ljudi moji, prvi put sam doživio puno kino !! Sad će se neki smijati ali fakat ... uvijek je bilo ono 1/3 ... valjda zbog mog izbora filmova ... ali stvarno sam se iznenadio kada sam morao malo duže izlaziti iz kina ... da, zbog gužve !! Nadam se da je netko od Vas imao sličnih iskustava ... pozdrav

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

- 19:53 - Unleash my power... (8) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting