I am the Phoenix

subota, 11.03.2006.

Kvazi prijatelji ...

Frustriran sam ... Zbog čega ?? A zbog čega ne. Uobičajeno na svijet ali danas na još nešto.
Uvijek sam doživljavao prijateljstvo nešto za što se ne treba truditi .. ajde ono barem malo. Ali to je nešto što bi trebalo doći prirodno.
Ide- ide, ne ide- ne ide. Simple as that ! Općenito sam mišljenja da se vrlo često u školi ne mogu naći neka dobra prijateljstva ali nekad stvarno dođu ljudi koji ti počnu nešto značiti u životu. I onda ... s tim ljudima naravno želiš provesti što više svoga vremena. I trudiš se nešto izorganizirati ali ne ide. Što zbog nezainteresiranosti ljudi što zbog oblika zabave koji se izabere. Trudiš se da s tim ljudim provedeš vrijeme drugačije osim što se konstantno ide na jebene kave i par puta izađe van. Sve je to OK, nemojte me krivo shvatiti ! Ali nekad poželiš ne znam jednom u jebene četiri godine otići s frendom ili frendicom u kino ... u četiri godine !! Ali ne ... ni to se ne može ...
Uza sve obveze trudiš se što kvalitetnije provesti ovo vrijeme koje imaš jer kad škola završi ... bit će ono klasično -svako na svoju stranu. Ali jebiga kad je tako ... Meni je žalosno da su jedini oblici zabave postali izlasci u zagušljive prostore u polu mraku gdje ni ne vidiš tko je došao od tvojih nazovimo ih frendovima !! I nije uopće problem što ljudi ili ne mogu ili im se neda ili nešto treće, sve ja to shvaćam ... Ali ono što me muči je ta nezainteresiranost .... meni ništa ne može promaknuti ...
U petak sam na drugačiji način obilježio večer s ljudima do kojih mi je stalo ... i mogu Vam reći da mi je bilo savršeno. Nisam bio u zagušljivom prostoru, nadvikivao se sa ne znam kakvim pijanim životinjama u pozadini ... nije mi alkohol kolao krvotokom tako da nije bilo nepotrebnih izjavljivanja volim te i kako si ti meni dobar frend ... ili što već drugo. Prošlo je baš onako kako sam zamišljao. Dobro kraj malo manje kako sam zamišljao .. :))))
Općenito, mislim da je pojam prijateljstva izgubio smisao ... ali dobro, kakav svijet takvi i njegovi pripadnici, jel tako ?? Možda ja jednostavno ne mogu shvatiti neke stvari i to je tako ali jebiga ... valjda ću jednom shvatiti. Smeta me ta zatupljenost, ta ustaljenost ... svakodnevica ... koja je izgubila svaki smisao ... riječ prijatelj je izgubila svoj smisao ... nije ti svatko frend ... niti ti to ne može biti ... frend je netko za koga si ti tu i tko je za tebe tu ... tko želi biti dio tvog života kad ti je najteže i najlakše i obrnuto ... Prijatelj je osoba koja je iskrena s tobom ... kod koje ćeš uvijek dobiti potporu ... bez osude ... koja će se veseliti bilo kakvoj vrsti provoda s tobom .. koja je, jedostavno rečeno ... dio tebe ..., a sve ostalo ... to su samo kvazi prijatelji ....

- 22:28 - Unleash my power... (9) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting