I am the Phoenix

petak, 10.03.2006.

"Fantastic 4" !!

Evo malo mijenjam malo muziku i tako ... stavit ću "Everything burns" ... od Ben Moodya ... iz moje najdraže grupe ... Evanescence ...
i Anastacia ... uh ... nju ne volim .. ali žena ima glaščinu ... to moram priznati! Fakat mi je odlična pjesma ..., a još je sa soundtracka jednog od meni boljih filmova ... "Fantastic 4" ... Ono, obožavam znanstvenu fantastiku i specijalne efekte ..., a u filmu još i glumi Jessica Alba ... hmmm mmm ... tako da nemam razloga ne voljeti taj film.
I tako ja razmišljam o tom filmu i sjetim se dogodovštine koju smo doživjeli kad sam išao gledati taj film. Naime, nikako da nagovorim nekoga da ide gledati to sa mnom i ajde Leichy se smiluje ... Idemo mi, dva kripla i sve OK. Film savršen ... ja cvijetam .. Leichy malo manje ali ide sve to nekako ...
I treba film završiti ... dolazi ona scena u filmovima ... znate onu ... finalni obračun ... I sad vam u tom filmu ima onaj "bad guy" ...
Taj naime može manipulirati strujom i tako on krene ubiti našu Fanatasticnu četvorku ... skuplja on na raskrižju struju ... ljudi bježe (govorim scenu iz filma) ... Pucaju stakla na okolnim zgradama ... Nama se počnu tresti stolice. Leichy se zabila leđima u stolicu kao da ju doslovce zapljuskuju valovi zvuka .... ja razgoračujem oči .... sve se trese ... i taman krene ispustiti struju ... kad ono ... sve se - ugasi ... Da ... u kinu !!!
Ono ... di si slučajnost ! Nestalo u tom dijelu grada struje ... mi cekali nekih 10 minuta ... ja naravno, popizdio ... jer su specijalni efekti najbolji u tom dijelu i vidi se savršeno Jessica .. i to još u borbi ... I ajmo -... doma !

Eto, ne znam kakvih vi imate dogodovština ali nama dvoma ... posebno L. uvijek, ama baš uvijek se mora nešto dogoditi ili krenuti po zlu ... Ali ono, barem nam nije uvijek dosadno ... Nadam se da ću slijedeći film barem pogledati do kraja ....


Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

"Everything burns"

(Anastacia)
She sits in her corner
Singing herself to sleep
Wrapped in all of the promises
That no one seems to keep
She no longer cries to herself
No tears left to wash away
Just diaries of empty pages
Feelings gone a stray
But she will sing

(Ben Moody & Anastacia)
Til everything burns
While everyone screams
Burning their lies
Burning my dreams
All of this hate
And all of this pain
I'll burn it all down
As my anger reigns
Til everything burns

(Anastacia)
Ooh, oh

(Ben Moody)
Walking through life unnoticed
Knowing that no one cares
Too consumed in their masquerade
No one sees her there
And still she sings

(Ben Moody & Anastacia)
Til everything burns
While everyone screams
Burning their lies
Burning my dreams
All of this hate
And all of this pain
I'll burn it all down
As my anger reigns

(Ben Moody & Anastacia)
Til everything burns
Everything burns
(Everything burns)
Everything burns
Watching it all fade away
(All fade away)
Everyone screams
Everyone screams
(Watching it all fade away)
Oooh, ooh
(While everyone screams)
Burning down lies
Burning my dreams
(All of this hate)
And all of this pain
I'll burn it all down
As my anger reigns
Til everything burns
(Everything burns)
Watching it all fade away
(Oooh, ooh)
(Everything burns)
Watching it all fade away

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting