I am the Phoenix

srijeda, 01.03.2006.

"I WILL NEVER WASTE MY FOOD"

Kad god meni nešto krene ... kad god počnem opet vjerovati u ovaj svijet ... da ima nekog smisla ... da postoje dobri ljudi ...
dogodi se nešto što mi sve opet vrati na početak ... opet mi se javi ovaj besmisao koji sada osjećam ... opet me sram ljudi ... mrzim ih ...
najrađe bi si sad žile prerezao koliko se jadno osjećam ... da ne duljim. Ono što me potreslo je ... mislim, znamo mi to svi i ne prođe mi ni jedan dan da na to ne pomislim ... kako danas, u 21. stoljeću još postoje ljudi koji nemaju što za jesti ... i dobijem onda ovu sliku i tekst uz nju ... Ne znam što bi dodao ... znate onu "slika vrijedi 1 000 riječi" ... na ovo možemo definitivno tu uzrečicu primijeniti ...
Tekst je na engleskom jeziku pa vam objavljujem i na engl. ali i prijevod na hrv. Engleski bolje dočarava pa ako ga znate čitajte engl. verziju ...

Kevin Carter; this was found in his diary,

Dear God, I promise I will never waste my food no matter how bad it can taste and how full I may be. I pray that He will protect this little boy, guide and deliver him away from his misery. I pray that we will be more sensitive towards the world around us and not be blinded by our own selfish nature and interests.

I hope this picture will always serve as a reminder to us that how fortunate we are and that we must never ever take things for granted.

Think & look at this...when you complain about your food and the food we wasted daily........

"I WILL NEVER WASTE MY FOOD"

PRIJEVOD: Kevin Carter; ovo je nađeno u njegovom dnevniku,

Dragi Bože, obećajem neću nikada bacati hranu uzalud, nema veze kakvog je lošeg okusa i da li sam sit. Molim da On zaštiti ovog malog dječaka, da ga vodi i odvede iz njegove bijede. Molim da budemo osjetljiviji prema svijetu oko nas i da ne budemo zaslijepljeni svojom sebičnom prirodom i interesima.

Nadam se da će ova slika uvijek služiti kao podsjetnik nama koji imamo sreće i da nikada ne uzimamo stvari zdravo za gotovo.

Razmisli i pogledaj tu sliku ... kad se budeš potužio na svoju hranu i na hranu koju svakodnevno bacamo ...

"NIKAD NEĆU BACATI HRANU UZALUD"

Image hosting by Photobucket

Ovo je on, fotografirao je slijedeću sliku koja je osvojila "Pulitzerovu" nagradu. Slika je fotografirana za vrijeme gladi u Sudanu 1994. godine. Slika prikazuje dijete koje umire od gladi kako puže prema UN-ovom kampu udaljenom jedan kilometar.
Strvinar iza njega čeka kada će umrijeti da bi se mogao njime nahraniti. Ova je slika šokirala cijeli svijet. Nitko ne zna što se dogodilo sa djetetom, ni sa K. Carterom koji ubrzo nakon što je slika fotografirana napustio mjesto. Tri mjeseca nakon fotografiranja tog umirućeg djeta K. Carter se ubio.

Image hosting by Photobucket

Molim Vas, u spomen na ovo djete ... kojemu se ne zna ni ime ... koje je poput životinje umrlo ... poput broja ... Sjetite se da postoje ljudi na ovome svijetu koji još uvijek gladuju ... većinom iz razloga što mi smo previše sebični i ne želimo gledati izvan vidika naših interesa ... sebičnih interesa ... Pitam se kuda ovaj svijet vodi. Propasti, definitivno ... U spomen ovog djeteta ... ne dajte da se to dogodi ... pokažite mi da sam se prevario ... da na ovom svijetu postoji neki mali razlog za život ... za ljubav prema ovome svijetu ... pokažite mi da postoji smisao zašto se ovakve nelogičnosti događaju ... pokažite mi !!! Molim Vas ... slijedeći put kad budete htjeli nešto baciti ... sjetite se da bi možda od toga ovo dijete preživilo .... DON'T WASTE YOUR FOOD !!!!! ... žalosno ...

- 22:33 - Unleash my power... (0) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting