I am the Phoenix

ponedjeljak, 13.02.2006.

I hate Valentine's day !!

Valentinovo ?? Dan kao i svaki drugi ali ljudi naravno moraju dati neki smisao određenim danima ... i šta s tim postignu ... Ništa ... upropaste sve ... Valentinovo ... vjerojatno znate priču kako je došlo do tog dana ... sv. Valentin i tako dalje ... ali poput Coca-Cole koja je obukla djeda Božićnjaka u crveno ... tako su se određeni ljudi dosjetili kako bi bilo savršeno izmisliti neki dan ... kako bi se moglo zaraditi što više novaca na račun ljubavi ... jer je većina ljudi na to slaba ...
I tako je stvoreno Valentinovo ... po meni jedan od najiskomercijaliziranijih "blagdana" ... nazovimo ga tako ... Pare, pare i samo pare ... sve se vrti oko toga ... da mi je vidjet neku statistiku koliko se novaca istrese na Valentinovo ...
Ne shvaćam, zar vama zaljubljenima treba neki poseban dan da si izjavljujete ljubav (moj stav o njoj znate) ... da se darujete medekima i bonbonijerama ... To možete kad poželite ... Ako vi čekate Valentinovo da napravite nešto romantično ili da provedete vrijeme sa svojim partnerom na neki posebni način ... onda ste fakat jadni jer vama je Valnetinovo očito zadnji vlak pred raspad veze ... ako nekog volite ... onda vam ne treba neki posebni dan .... tu ljubav ćete iskazivati i pokazivati svaki dan ..., a ne na Valentinovo ....

I što me još smeta .... ljudi koji su sami ... sad će 100% zlobnici reći ..., a gle njega on nema nikoga pa sad je tu mrzovoljan i gunđa i kritizira ... nije nego samo iznosim činjenice ... nitko ne misli na ljude koji su sami .... ne razmišljate kako je možda njima ?? I kako su pod pritiskom ... i kako se možda ne osjećaju dovoljno vrijednima ili dobrima ili lijepima jer nisu ispunili nekakve norme koje im zadaje društvo, blesave norme čije ne ispunjavanje proizvodi osudu i krive poglede ....
Bombardirani smo Valentinovom svugdje .. i to utječe na psihu .. posebno na psihu onih pojedinaca koji nisu dovoljno jakog karaktera ... hvala Bogu što znam kontrolirati svoje emocije jer kad vidim šta ljudi rade zbog ljubavi ... ma, no comment .... takvi će se ljudi osjećati nedovoljno dobrima i mislit će da su nešto sagriješili .. ali bez razloga !!
Eto ... zaljubljeni ne budite sebični .... i misliti na sebe ... jer vi ljubav možete iskusiti 365 dana u godini ... ne treba vam još i neki posebni dan ..., a ovi koji su sami .... ne iskuse to ni jedan dan od tih 365 u godini i onda još dođe Valentinovo i to ih dotuče ... Mislim da bi Valentinovo trebalo biti dan samaca i ljudi koji se na bilo koji način osjećaju sami .. ne samo u svezi sa ljubavi ... da barem oni dobiju jedan poseban dan u godini ... Šta vi kažete ?

Da zaključim .... Proslavite sutra to Valentinovo .... uđite u masovnu kolotečinu i žrvanj modernoga svijeta ... kupite te bonbonijere i cvijeće ... i postanite dio komercijalnoga svijeta ... ali kad shvatite da Valentinovo nisu bonbonijere i skupi darovi .... nego nešto sasvim drugo .. znate ćete da tu osobu volite i da ona vas voli .... dati ćete smisao toj famoznoj frazi "volim te" .... i vama će Valentinovo biti svaki dan ... bez nekakvih posebnih obilježavanja i vršenja pritiska na ljude koji se možda osjećaju tužno ....
Dovoljan je samo jedan poljubac ... i Valentinovo ... će biti svaki dan ... dovoljan je samo jedan pogled ... i svaki će vam dan biti Valentinovo

Image hosting by Photobucket

p.S. Imate upitnik sa strane koji prati ovu temu ... .. Ne glasajte radi mene nego radi sebe da vidite međusobno šta ljudi zaista misle o Valentinovu ...

- 22:50 - Unleash my power... (6) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting