I am the Phoenix

srijeda, 08.02.2006.

Pa šta je ovo ??

Poput science-fiction filma ... nerazumljivo ... više poput nekog filma ... ono s Arnoldom ... ili slično ... neki Mission Impossible
film ..., a ne ... ljudi moji to se zove stvarnost !!
O čemu pričam ... danas sam saznao .. što nisam znao btw. ... i sada ćete i vi znati ... da je Nostradamus prorekao 3. svjetski rat ... OK ... to ste možda znali ... ali ja nikako nisam znao da je rekao da će se voditi između kršćana i muslimana ... Evo Vam ga na sad !!
I malo je zastrašujuće ... jer onako .. tip je bio dosta dobar pa je pogodio za 1. i 2. svj rat .... no comment ...
I zašto sam se ja sad uhvatio toga ... ona karikatura ... ringing any bells ??
Ljudi moji ... ratovi se počinju oko sitnica ... Trojanski ... oko žene ... halo ?? I šta sad .. osjećam se kao u srednjem vijeku ....
toliki jaz između zapada i istoka .... nama neshvatljivo, a ni njima .... normalno je da ta karikatura nije prihvatljiva .... ali ono čekaj malo ...
sad je to pokrenulo toliku lavinu u svijetu da je to zastrašujuće .... već se pale zastave ... smišljaju karikature na račun holokausta ....
gdje je znamo koliko ljudi poginulo .... ma sve je to meni ... neznam ... kako je teško opisati kako se sad osjećam ....
kao da nisam dio čovječanstva .... i gledam sve te strahote .... ljudi gladuju, a mi se brinemo ko kakvu krpicu ima i kakav mobitel ...
i ne samo to, Iran radi na nuklearnom programu ... pa šta ljudi ništa nisu naučili od Hiroshime i Nagasaki .... .. pa nemogu vjerovati da već sljedeći tjedan može negdje otići nova A-bomba ... mislim to mi je toliko žalosno ... najrađe bi sad uzeo žilet i išao žile rezati od muke ...

Mislim da mi se nikad neće izrezati jedna slika iz glave .... vjerojatno ju znate ... mislim nakon pada bombe na Hiroshimu ... ona mala djevojčica kako trči ... bez odjeće .... neznam ... šta bi dodao ... stalno mi se vrti ta slika u glavi ...

Imamo jedan život ... ne dva ... jedan ... i zašto ga moramo toliko zagorčati ... I svaki dan iznova ... kao da nemamo kontrolu u svojim rukama ... kao da nemožemo iskorijeniti glad, bolesti, ratove ... .. možemo ... samo nećemo ... ne želimo ....
I šta sad ... kud krenuti dalje .... kad će se napokon nešto početi događati .... svi se smijemo sf serijama ... gdje su u svojim društvima iskorijenili glad ... siromaštvo ... smijemo !! A trebali bi plakati ... trebali bi to gledati kao neki uzor ... ali ne, to je sf i točka ....
A sve je to žalosno ... i neshvatljivo ... neznam, toliko sam se iživcirao sada ... neću više, nemogu više ... mi smo ljudi ?? Ljudi ?!?!?
Mi smo životinje, eto što smo .... samo za kraj mogu pitati ...
"šta je ovo ??" .... ..

p.S. Mislio sam vam staviti slike ljudi u mukama ... i sa ozljedama i to ... ali ne bi vjerojatno ništa postigao .... samo bi se zgrozili i to je to ... ali ostavljavam vam sliku jedne djevojčice o kojoj ste pretpostavljam čitali ... i kako mi je jedna profa koja je great btw. rekla da su oni na predavanjima o holokaustu dobivali upute da nama, učenicima ne treba pokazivati slike ono tipa mučenici .. izgladnjeli ... nego njihove živote opisati i šta su radili prije toga i sl. Tako da mislim da ova slika ima veće značenje nego da vam pokažem rane .... to vidimo svaki dan na tv ....


Image hosting by Photobucket

u sjećanje na Sadako ... .. .


- 19:32 - Unleash my power... (5) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting