link="#FFCCCC" vlink="#FFCC99" alink="#DDDDDD"> <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Sicknes... - Whole new world - Blog.hr
< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Opis bloga

"Let me feel one more time, what it feel's like to feel alive.."

My Familly

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Kaly Hope Turner
Ja-16. godišnjakinja koja je tek nedavno došla u novi gradić, i novu školu, u kojoj se baš nisam uklopila. Uvijek sam bila vesela, vedra i otkačena osoba, spremna za zabavu i zezanciju. Otkad smo se preselili postala sam osoba koju ni ne poznajem. Tiha, povučena, sramežljiva, zatvorena u neki svoj svijet. Često vrijeme provodim sama u svojoj sobi pišući pjesmice ili eseje. Moja najveća ljubav je košarka i to sam očito nasljedila od oca. U staroj školi sam bila kapetanica u ženskoj košarkaškoj ekipi, u novoj školi uopće nisam ni pokušala nešto u vezi košarke. Sad samo za svoju dušu odem na obližnje igralište i bacam po košu. Imam plave oči, ali nije ni čudokad ih imamo svi u obitelji. :)


Photo Sharing and <br />
Video Hosting at Photobucket
Rachel Grace Turner

Moja mala seka. Vesela 12.godišnjakinja. I ona se promijenila odkad smo se preslili. Postala je otvorena,
vesela i sretna. Veseli se odlasku u školu, što do sad nije, jer joj je škola bila puna nasilinika i huligana.
Konačno je postala dijete, što je i zaslužila. Svira gitaru i to prilično dobro za nekog njenih godina.
Također je i čalnica dramske skupine.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Kirsten Turner
Moja mama. Mlada, zgodna i optimistična žena. Imala me vrlo rano, sa 19, ali kako je rekla nikad nije zažalila ni trenutka. Radio kao knjigovođa za neku tvrtku. Svo slobodno vrijeme provodi samnom i mojom sestrom.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
David Turner
Moj tata. Novi direktor jedne velike kompanije. Zbog njegovog nedavnog promaknuća smo se i morali preseliti. Ali nikad mu to nisam zamjerala, jer sa tim njegovim novim poslom svi naši financijski problemi su nestali. A s njima i svađa mojih roditelja, koji su se uglavnom svađali oko troškova.

LIKOVI

SOME PEOPLE: (u nadogradnji...)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Mary Mathews
Cura koja sjedi do mene u razredu. Nismo previše razogvarale, jednom samo nešto kratko. I ona je jednako povučena kao i ja. Barem tako djeluje u školi. Nisam primjetila da je i u jednoj "ekipi".


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Dana Michelle Harallyn
Šesnaestogodišnja djevojka koja je prije nekoliko godina došla iz New Yorka. Roditelji i mlađa sestra poginuli su joj u automobilskoj nesreći te ona živi s starijim bratom Alexom. Voli crtati i vrijeme provoditi pred televizijom. Najdraža boja joj je plava.
Svira električnu gitaru u bendu Gethsemane, a ni to nebi znala da slučajno nisam vidjela plakat na vratima škole, prije nego su svirali u nekom obližnjem klubu.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Holly Soniq Lewis
Kapetanica ženske košarkaške ekipe. Zajedno slušamo engleski i matematiku.


THEY THINK THEY'R BETTER THAN EVERYBODY ELSE: (u nadogradnji...)


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Mia Smith
Glavna navijačica, jedna od najzgodnijih i definitivno najpoželjnijih cura na školi. Umišljena, pomalo glupava cura koja misli da se cijeli svjet oko nje vrti. Moram uopce spominjati da je carica "elite" i da joj je "dečko" kapetan košarkaške ekipe. (Ovo "dečko" je pod navodnicima jer bi ona to željela, ali nisu. No većinu odmoraa provode zajedno)


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Amanda Sophiette Yvette Emily Lee
Prava buntovnica. Pop-rockerka. Članica 'elite', no,za razliku od ostalih sminkerica ona je prirodna i kako sam je viđala po hodniku,voli se zezati. Ima starijeg brata,takoder člana 'elite. Ne znam kako se može složiti sa onim sminkericama... Često šece hodnikom sa slušalicama, dok ostale cure naveliko tračaju. Slušamo zajedno skoro sve satove osim biologije.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ryan Mathew Wright
"Elita"-mislim da to sve govori. Najpopularniji i najumišljeniji dečko na školi. Kapetan košarkaške ekipe. Voli biti u centru pažnje, a nje mu nikad ne manjka. Svi skaču oko njega, a Mia osobito.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ethan Hall
Član košarkaške ekipe, ali vjerojatno najnormalniji među njima. Sjedi iza mene na engleskom, geografiji i književnosti. Nikad za nekog takvog nebi rekla da će pohađati književnost, ali eto. Iako ga večina cura smatra zgodnim, jedan je od onih dečkiju koji nema glavu među oblacima, barem tako djeluje.

* TRUST IN DREAMS

e Designer~ simin aka sandra e

by e Min Min e


e Postpet
e Photobucket

Brushes- 1|

nedjelja, 13.01.2008.

Sicknes...

Bio je petak, ali ne kao svaki drugi, ovaj petak se razlikovao od drugih po tome što nastavu nismo imali, u pravom smislu te riječi. Imali smo neke čudne radionice, koje su organizirali profesori. Bio je tu svakakvih radionica- Povijest književnosti, Kulutre zemalja svijeta, Umjetnost, Španjolski jezik, Bonton i pravila ponašanja, pa one zabavnije- Šah, Likovna radionica, Plesni koraci, pa cak i Spremanje placinaka ili Kolači i slastice. Naravno vecina njih se prijavila na ove zabavnije radionice. Ja, sam kao i uvijek bila drugačija, nisam željela biti u radionicama sa puno učenika, pa sam stoga odabrala Povijest književnosti i Kulture zemalja svijeta. Kulture zemalja svijeta vodila nam je profesorica geografije, prof. Leeane Dunst. Zapravo je bilo vrlo zanimljivo slušati o raznim kulturama u nekim država svijeta. Kao npr. u Indiji ili Kini pa čak i na Tibetu. Povijest kinježvnosti vodio je profesor književnosti. U učionicu sam ušla zadnja i sve oci bile su uprte u mene. Spustila sam pogled i zurila u pod, pokusavajuci skrenuti znatiželjen poglede sa mene. Gospodicna, možete sjesti ovdje.-rekao je profesor smireno. Pogledala sam u smjeru u kojem je pokazivao rukom i krenula prema klupi u kojoj sam trebala sjediti. Tek kad sam podigla pogled, vidjela sam da sam zapravo bila smejštena ispred Ethana. Tko bi rekao da će netko iz tako "elitnog" društva biti na ovoj radionici. Sjela sam na svoje mjesto i izvadila notes. Odjednom sam osjetila neciji dah na mom vratu i ugledala sjenu na klupi. Poskočila sam u stolici. "Imaš li možda olovku koju mogu posuditi"-upitao je Ethan šapatom. Srce mi je lupalo kao ludo, umalo sam umrla od straha. Nevolim kad me netko straši, pogotovo kad se "isključim" iz ovog svjeta u neki svoj. Izvadila sam olovku iz pernice i brzo je gurnula Ethanu u ruke. "Hvala"-prošaptao je na brzinu i vratio se na mjesto. Profesor je počeo sa predavanjem, i uz obično predavanje o povijesti književnosti, obrađivali smo i Shakespearova i Proustova i Kafkina dijela. Bilo je zabavno raditi nešto drugacije nego na nastavi. Sat je brzo završio i mogli smo otići kući. Vratila sam se do svog ormarića, izvadila torbu, pospremila knjige i zaputila se kući. Došla sam kući baš na vrijeme za ručak. Nekim čudom svi su bili kod kuće, pa smo ovaj put čak ručali kao normalna obitelj. Poslije ručka sam otišla u svoju sobu, sjela za laptop i odlučila da ću pisati knjigu. Knjigu o mom životu, sa stvarnim likovima kojima ću samo promijeniti imena. Ta pomisao me toliko zanjela da nisam ni shvatila da već 4 sata sjedim za laptopom. Kad sam vidjela da je već 19.h, ugasila sam laptop i krenula na pisanje zadaće. Kad sam otvorila knjigu iz Engleskog shvatila sam koliko me zapravo boli glava, a kapci su mi postali teški. Otišla sam u kupaonicu da se osvježim, i na taj načim razbudim, ali nije pomoglo. U glavi mi je sve jače tutnjalo, i postajalo mi je sve više hladno. Otišla sam dolje u kuhinju da si složim čaj, jedva sam se dovukla po stepenicama. Tijelo mi je bivalo sve slabije, a ruke su mi se počele tresti. Osjećala sam se kao me pregazio kamion i odbacio nekoliko metara u stranu, na hladnu zemlju na kojoj me nitko ne vidi. Kad me mama ugledala doslovno je dotrčala do mene i uhvatila me da ne padnem. "Dušo što ti je. Jesi li dobro"-upitala je zabrinuto, vodeći me do kauča. "Pa mislim da ne izgledam baš najbolje, a osjećam se još gore"-rekla sam ispod glasa, pokušavajući se održati na nogama. Mama me dovela do kauča, sjela sam a ona je otišla po toplomjer. 40.3, bile su ispisane brojke na toplomjeru. Mama je bez razmišljanja ustala iz naslonjača, otišla po ključ od auta i odvela me u bolnicu. Ni tamo nisu odmah mogli vidjeti šta mi je, ap su me ostavili na promatranju preko noći. Mama je cijelo vrijeme bila uz mene, iako sam joj nekoliko puta rekla neka ode kući, odbijala je. Cijelu noć je probdjela, a i ako je spavala spavala je jako malo. Jer kad sam se ja probudila, ona je već bila budna, i držala me za ruku. Nije mi bivalo ništa bolje, temperatura je samo porasla na 40.6, i stalno su me držali na antibioticima. Posilje podne su i tata i sestra došli u bolnicu da vide kako sam. Vidjela sam u sestrinim očima da se jako zabrinula za mene, ali nije to htjela pokazivati pred menom. Nisam željela da mama, tata i sestra svoje vrijeme provode samnom u bolnici. Ovdje je sve bilo tako bezlično, nabijeno nekim pesimističnim osjećajem, negativnim emocijama, tugom i boli. Željela sam da odu iz bolnice i barem malo se odmore i rade nešto drugo, osim sjedenja u bolničkim stolicama i tupog buljenja u prazan zid, sa pokojom progovorenom riječju. Ipak, nakon sat vremena nagovaranja svi su otišli, i ja sam ostala sama. Na trenutak sam požalila što sam ih poslala kući, ali znam da je to ipak bolje za njih. Nakon kraćeg gledanja kroz prozor, kapci su mi ponovno postali teški a tijelo umorno od neprestane borbe sa bolesti koja je još bila nedefinirana. Zaklopila sam oči, prepuštajući se snovima.


P.S. Post je kratak znam, i nije baš nešto posebno. Danas putujem na tri tjedna u Bratislavu, pa me neće biti jedno vrijeme. Nadam se da ćete mi ipak javljati a posteve da ih mogu nadoknaditi kad se vratim...
Voli vas sve vaša, Kaly-Leda-Mady-Marie.... :D

- 12:00 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Cute Cursors from Dolliecrave.com