Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

lost in love2

28.01.2008., ponedjeljak

ludi, zaljubljeni, nesretni, ma neznam ni sama

uglavnom baš sam u nekoj melankoliji i ni sama neznam di da se okrenem i šta da radim...
mislim opet ili ja nisam nikad zadovoljna ničim, ili nemam strpljenja da prođe to neko vrijeme pa da bude ono što ja želim neznam stvarno ni sama neznam više....
znam da mi je najdraže vrijeme bilo kad sam imala tišinu u glavi i kad nisam imala mišljenjen o nikom i o ničem to je bilo po mojem onak najbolje....
a sad imam mišljenje i onak to boli...
pita on mene srećo: " a jel ti znaš uopće, šta želiš u životu " , ja iskomentiram pa vidi smatram da znam šta želim, i on mene pita pa zađto si onda cijelo vrijeme nesretna, helooooo jer želim tebe budalo a ti si čudan do jaja i onak imaš preopasne izljeve ljubavi, za dva dana je čudan, za pet ljut na mene jer onak sam nekaj sjebala a ni sama neznam šta i kako i tak to sve...
evo sad pisajući to meni se javlja bumerang u glavi i onak odzvanja mi hehehehehhehehe, i ja sam isto takva istu identičnu briju provodimo, a onak ja njemu sudim ma jesam li glupa jao kak sam si nekad blesasta, ali to je najvjerovatnije sam iz razloga tog zato što mi je stalo i previše do te veze.....
no dobro shvatila sam sada valjda zato i pišem blog, da bi mi odzvonilo ono kaj mislim pa da shvatim kaj radim sama sebi , mislim najvjerovatnije....
no uglavnom sad mi je lakše, možda je to ta sad priča da se ja duhovno razvijem još više i od njega pa da možda onda profunkcioniramo normalno odnosno shvačam ga svakim danom sve više i jasnije, odnosno svakim danom mi je nekako sve bliži odnosno osjećam ga blizu sebe i po sms poruci, razgovoru, mogu dokučiti dali je tužan, sretan , ili u k....!!!!
mas uglavnom kakav god bio jednostavno ga volim....
Volim te ne zbog toga sto si ti, vec zbog toga sto sam ja kad sam
pored tebe.

- 10:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Smisao života - dio drugi