srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Ovo gore je slikica od mene i mog brata na kupanju na jednoj prelijepoj plazi na jednom Grckom otoku...
Sliku mozda nadete na netu (hahahah...ja na netu) negdje, sliko nas je jedan poznati fotograf, obiteljski prijatelj...

Image Hosted by ImageShack.us


online
























Nesto o meni...

reci cu vam samo u kratko, ne zelim da svi dozaju tko sam...

Myspace


ime: ELI (eng. Ee-lie, iako je ime musko ipak su mi ga dali)
prezime: ...
godine: 18 (27.11.'88)
kosa: crna
oci: svijetlo zelene
visina: 173 cm
tezina: zena nikad dovoljno bogata ni dovoljno mrsava :)
volim: sve i nista
ne volim: nista i sve
slusam: sve ali bas sve sve
gledam: obozavam filmove, najvise trilere
ICQ: 354-120-760

ako vas jos nesto zanima pitajte, mozda i odgovorim...

isti isti ovakav vam je moj pasić... bio... sad je vejiki vejiki... moj "mali" Tyson

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tutor
by: gadura
Mala garava
Piccolina
Frajer
100% bitch ~ Upss
Lililala

The look of love...




The look of love is in your eyes
A look your smile can't disguise
The look of love is saying so much more than just words could ever say


And what my heart has heard, well it takes my breath away

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you

You've got the
Look of love, it's on your face
A look that time can't erase
Be mine tonight, let this be just the start of so many nights like this
Let's take a lover's vow and then seal it with a kiss

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you
Don't ever go
Don't ever go
I love you so

By: Diana Krall


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

# Jedna od najlijepsih pjesama na hrvatskoj estradi
Oliver: Za dva zrna laznog srebra



# Jedna od najlijepsih pjesama na talijanskoj estradi
Tiziano Ferro: Ti scatterň una foto




~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


 

utorak, 18.07.2006.

evo mene nazat...

rekla sam prije da cu se opet javit danas... ali necu mjenjat temu... znaci kao tema ostaju decki... moj ili neciji nema veze... moj mi je nakon jaaaaako kratko vrijeme rekao da me voli... ja mu nisam nista na to odgovorila jer mu ne zelim govorit da ga volim ako to nije istina... mislim drag mi je i sve to ali nemogu rec da ga volim... nevolim neke njegove cudne mušice koje mu se motaju po glavi... ne znam ako me kuzite... ali meni nije dovoljno to "malo" koje mi on na neki nacin pruza i pokazuje da bih ga zavoljela...
danas sam slusala jednu pjesmu... tj. on ju je slusao u autu i bas sam malo pratila rijeci... radi se o pjesmi od Dina Merlina "Kad covjek voli zenu" i ima par stihova koja po meni opisuju tocno onakvo ponasanje kakvo bi trebao imat jedan covjek kad voli zenu... a moj mi to uopce ni priblizno tako ne prikazuje... "kad čovjek voli ženu šalje vojske da je traže, kad čovjek voli ženu sam sebe vara, sam sebe laže, kad čovjek voli ženu piše joj pjesme i čuva straže, kad čovjek voli ženu na sve je spreman osim da joj kaze"... potpuno se slazem sa svim sto je rekao iako mislim da bi zadnji stih trebao biti drugaciji, jer kad se nekog voli to mu se mora i reci makar ljubav bila neuzvracena...
priznajem da smo mi cure cudne ali nisu ni oni bog zna jednostavni... decki su jaaaako cudna bica... sa svojim bivsim deckom sam imala super odnos... sve smo si govorili u sitne detalje, sve tajne, cak smo medusobno komentirali cure koje prolaze i komade koje ja viđam po cesti... bilo je tu naravno uvijek ljubomore, ali to nam je trebalo da zapravo jedan drugome pokazemo koliko smo si važni i da pokazemo kako zelimo jedan drugog samo za sebe... bili smo si stvarno suuuuper... veza je pukla iz potpuno drugih razloga... nismo se ni posvadali ni nista nego sam se ja jednostavno doselila u rijeku i nemoguca je bila veza na tako veliku daljinu... on je po meni bio savrsen decko (za mene... ne kazem da bi bio svima)... neznam zasto sam pocela pricat o njemu... sad sam lagano tuzna... :(
evo vam pjesme koju mi je on (moj bivsi) posvetio preko radia za moj rodendan... zbog koje sam jos uvijek jaaaako tuzna/sretna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nickelback: Far away

This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]
That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

On my knees, I'll ask
Last chance for one last dance
'Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hand
I'd give it all
I'd give for us
Give anything but I won't give up
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]

So far away
Been far away for far too long
So far away
Been far away for far too long
But you know, you know, you know

I wanted
I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
Hold on to me and, never let me go



| komentari (3) | print | # |


<< Arhiva >>