srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Ovo gore je slikica od mene i mog brata na kupanju na jednoj prelijepoj plazi na jednom Grckom otoku...
Sliku mozda nadete na netu (hahahah...ja na netu) negdje, sliko nas je jedan poznati fotograf, obiteljski prijatelj...

Image Hosted by ImageShack.us


online
























Nesto o meni...

reci cu vam samo u kratko, ne zelim da svi dozaju tko sam...

Myspace


ime: ELI (eng. Ee-lie, iako je ime musko ipak su mi ga dali)
prezime: ...
godine: 18 (27.11.'88)
kosa: crna
oci: svijetlo zelene
visina: 173 cm
tezina: zena nikad dovoljno bogata ni dovoljno mrsava :)
volim: sve i nista
ne volim: nista i sve
slusam: sve ali bas sve sve
gledam: obozavam filmove, najvise trilere
ICQ: 354-120-760

ako vas jos nesto zanima pitajte, mozda i odgovorim...

isti isti ovakav vam je moj pasić... bio... sad je vejiki vejiki... moj "mali" Tyson

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tutor
by: gadura
Mala garava
Piccolina
Frajer
100% bitch ~ Upss
Lililala

The look of love...




The look of love is in your eyes
A look your smile can't disguise
The look of love is saying so much more than just words could ever say


And what my heart has heard, well it takes my breath away

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you

You've got the
Look of love, it's on your face
A look that time can't erase
Be mine tonight, let this be just the start of so many nights like this
Let's take a lover's vow and then seal it with a kiss

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you
Don't ever go
Don't ever go
I love you so

By: Diana Krall


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

# Jedna od najlijepsih pjesama na hrvatskoj estradi
Oliver: Za dva zrna laznog srebra



# Jedna od najlijepsih pjesama na talijanskoj estradi
Tiziano Ferro: Ti scatterň una foto




~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


 

utorak, 18.07.2006.

eh... kakav dan..

bas tako...

dobar dan svima... evo jutros se ja ranije probudila jer sam morala po moju placicu... sitne pare ali nema veze glavno da su pare... tako da sam isla s deckom na kavu i prvi put da sam ja castila nekog decka...
nekim mojim frendicama nije normalno da decko uvijek sve placa... ne kazem da je to moralno ili nesto slicno nego takvo je "pravilo" odkad veze postoje... bar po meni... meni je isto to neki put šupski ali ako tako mora bit neka bude... ipak ovaj moj me malo iznenadio... znam da ne radi i da ga financiraju starci ali red je red... nisam ja nista govorila da cu platit i pocastit ga ali kad je konobar reko "vam mogu ja to naplatit" i po logici krenuo prema mom decku (kao on ce platit), ovaj moj nije se ni pomaknuo i kaze "ti ces to, jelda?!" bogte, pa bar reci pusti ja cu pa cu ti ja odgovorit da "ne" ili, uostalom, "moze"... ali on ni 5 ni 6 reko "ti ces to!!"... boze moj u laganom sam šoku... nije mi stvar u parama nego u ponasanju i pristupu...
uglavnom, danas sam skuzila da necemo dugo... ne zbog toga nego zbog niza drugih dogadaja... ja znam brdo ljudi, ali stvarno brdo njih, nemogu jednu recenicu zavrsit do kraja jer uvijek neko prilazi... vecina njih su decki... sad cete mislit da sam neka fufica... ali nisam... nego jednostavno volim vise bit u muskom drustvu... i naravno upoznam svih sa mojim "dragim"... a on svima preko kurca "drago mi je..."... stvar je sto ja vecinu njih znam zbog posla... a ovaj moj se ponasa ko šupak i ljudi me cudno gledaju... jutros me zvao jedan tip s kojim sam ga jucer upoznala i pita "koji ti je ono seljacina?! znam da inace nemas takve ukuse" a ja onako malo ostala i danas ga bas promatram... neznam cudan mi je... trudi se oko mene ali... ma neznam... pretpostavljam da sam vam dosadna ali sta cu...
idem ja sad skuhat si nes za papat... i javit cu vam se kasnije da napisem nes vedrije...

kiss...

Gibonni: Ovo mi je skola

Ovo mi je skola
i drugi puta cu pametnije
jer falis mi do bola
i znam da bit ce jos i bolnije

Jer svaka ljubav nova
rusi vjeru u tebe
ovo mi je skola
i drugi puta cu pametnije

I koje su to rijeci
sto su meni sisle s usana
ne poznajem ni jednu
sto bi kazni ovoj bila jednaka

Jer su osveta i ponos
dvije sestre blizanke
rodjene u ponoc
jedna malo prije
druga kasnije

Ako ikad vratim
vjeru u tebe
i onda lazna nada
nikne za mene

Na poljima od snova
ne pusta se korjenje
ovo mi skola
i drugi puta
cu pametnije



| komentari (3) | print | # |


<< Arhiva >>