Isn't this where...

srijeda, 17.01.2007.

Part of Me - 5 Things I Hate About Myself (A Few Simple Words About Damage Control)

Dobivši rukavicom u lice, pokupio sam zube i (eventually) sjeo za računalo. Ne znam koliko je dobro pisati ovakve stvari jer, kao što Thora reče, stvari koje se o meni ne znaju se ne znaju s razlogom. Stoga odlučih predstaviti pet stvari koje su bolesno očite i koje ne možete propustiti… those being the five things I hate about myself.

Ima ih još koje mrzim, ali, eto, ovo su 5 najvažnijih stvari.


1. Nepristojnost
Imam ružnu naviku ignorirati pravila pristojnog ponašanja i bez ustručavanja biti nepristojan jer mi tako odgovara u danom trenutku. Ne radim stvari reda radi i ne kleknem kad bi trebao. So shoot me.

2. Arogantnost
Odlučnost i/ili tvrdoglavost (kako god želimo to predstaviti) može biti simpatična. Kada to stavite u kontekst ljudskih odnosa, dobijete Nepristojnost (pogledaj pod 1) i umišljenost, jer mislite da ste bolji od drugih i da je vaše mišljenje zakon.

Ja ne mislim da sam bolji od drugih – mislim da su drugi toliko loši da ih se može ignorirati.

Iznimke potvrđuju pravilo, so take that, self-righteous PC righties.

3. Zajedljivost
Ne radi se ovdje o šarmantnoj vrckavosti, simpatičnoj sarkastičnosti koja zabavlja prisutne – radi se o onome što je veselo i zanimljivo tako dugo dok nije okrenuto prema vama. Tada to postaje Nepristojnost (pogledaj pod 1) i bezosjećajnost, jer ignoriram tuđe osjećaje i bivam izrazito politički nekorektnim.

Što je, usput budi rečeno, nešto što mrzim beyond belief (politička korektnost, to jest). Kako kombinirati slobodu izražavanja sa PeKaom is beyond me, ali današnji demokratični zapadni svijet očito ima neku vrckavu ideju da je to moguće. Ako jest, I didn't get the memo.

4. Ciničnost
Možda ljudi nisu toliko loši, možda su vremena bolja nego što se meni čini – hell, možda je svijet zapravo i lijepo mjesto. Ako jest, I didn't get the memo.

5. Asocijalnost
I didn't get the memo.

Ponašam se kao da je nešto nemoguće ako ja ne vidim kako to može funkcionirati, zar ne? Da se riješim toga, funkcioniram kao agnostik i izvan religiozne sfere – ne znam. Možda može, možda ne. Čist efektivno mislim da ne može. Then again, I've been known to be wrong.


Bonus:
6. Neozbiljnost
Ako vas shvatim ozbiljno, zabrinite se.

Ako vas shvatim ozbiljno, zabrinut ću se.

Život nije vrijedan da ga se shvati ozbiljno; isto vrijedi i za legije ljudi koje nas okružuju. Da nisam neozbiljan u vezi svega što dotaknem, popizdio bi – pure and simple. It's a lovecraftian bargain, really.

Ili faustian, u kontekstu društva. I refuse to grow up, vele mi. Ozbiljni ljudi su prihvatljivi ljudi.

People tell me what to say
What to think and what to play
I said people tell me what to say
What to think and what to play

I said
Fuck yourself
Fuck yourself
You piece of shit
Why don't you just go and
Kill yourself?

I can't say what I want to
Even if I'm not serious
I can't say what I want to
Even if I'm just kidding

People tell me what to say
What to think and what to play
I said people tell me what to say
What to think and what to play



Just kidding.

Just kidding.

Just kidding.


Eh, ako to nije post-intelektualno od mene, ubacivanje Toola kao oruđe (sic!) za obznanjivanje stava, onda ne znam što jest.


Do you like me... now?


- NightVovin, jerk-off, second Earl of Rochester (I do not want you to like me)

17.01.2007. u 13:29 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Godine: premalo za većinu, previše za neke
Slušam: gradsku vrevu, zvuk naguravanja u autobus, nedostatak zraka, pitomu artiljeriju praznih prijetnji i navodno dobronamjernih savjeta
Volim: stvari koje se čine neskladne sa karakterom (kako kojim i kako čijim), ykw (a nije what)
Ne volim: sebe, taj mračni predmet želje, ostatak svijeta i, naravno, kad u filmovima braće Marx krene glazbeni broj koji prekine Grouchove wisecrackove
Palim se na: kerozin, molotovljeve koktele i, zapravo, sve zapaljivo

This is the edge now
It's all we're livin' for


Rekao bi da ne volim neiskrenost, podle ljude i prijetvorne karaktere, ali ostaje činjenica da uvijek radije vidim dobro smišljenu i provedenu šarmantnu prijevaru nego loše tempiranu, šlampavo izvedenu istinu. Da citiram Garaka: Truth is just an excuse for a lack of imagination.

Kako sam toliko prožet weltschmerzom da ne mogu ništa pogledati u oči, pa niti vlastiti odraz u zrcalu, bježanje od istine se postavlja kao a day to day affair. Still, don't kid yourself, u krvi mi je biti brutalno iskren.

Ali i šarmantno lažljiv.

If you can find a method to my madness, keep it to yourself.

Don't spoil the fun for everybody else.

Vovin - Light Side

Crash and Burn and stuff like that

[Crash and Burn - ye olde blogge]

Ivana, koja ima problema sa Nescaffeom

Dawnrazor - For her light

Floorshow - Pagan playing in the flashing light

Kierlan, Nitko Poseban

Achtung Baby - The Blogge