veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (9)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj blog je napravljen kako bi se neki nasmijali uz malo smiješnih filmića i kako bi saznali mnogo novih stvari. Pozadina mu je od R.H.C.P jer mi je ta grupa najdraža. Neznam šta da vam kažem osim uživajte i ostavite koji komentar......................party


VOLIM:smijeh

-prijatelje
-plivanje
-spavanje
-cure
-putovanja
-slatkiše
-mjuzu
-školu


NE VOLIM:headbang

-svađe
-prepiranje
-tučnjavu
-loše društvo
-tripice

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr








Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!

Image hosted by TeeJay




Image hosted by TeeJay







Evo malo mjuze:


































Evo malo smiješnih filmića..............




...evo malo kill bila........




Zanimljive sličice vezane uz smrt:









Image hosted by TeeJay

Ako želite pjevat evo vam tekst welcome to the jungle:

Welcome to the jungle
We got fun 'n' games
We got evrything you want
Honey we know the names
We are the people that can find
Whatever you may need
If you got the money honey
We got your disease

In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
I wanna watch you bleed

Welcome to the jungle
We take it day by day
If you want it you're gonna bleed
But it's the price you pay
And you're a very sexy girl
That's very hard to please
You can taste the bright lights
But you won't get them for free

In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my serpentine
I, I wanna hear yous-cream

Welcome to the jungle
It gets worse here evryday
Ya learn ta live like an animal
In the jungle where we play
If you got a hunger for what you see
You'll take it eventually
You can have anything you want
But you better not take it from me


And when you're high you never
Ever want to come down, YEAH!

You know where you are
You're in the jungle baby
You're gonna die
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my serpentine
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
It's gonna bring you down
Ha!

Evo slika vezane uz Bob Marleya:


Image hosted by TeeJay

Image hosted by TeeJay

Image hosted by TeeJay




ponedjeljak, 26.02.2007.

KAKO SAM SE PRIJAVIO NA BLOG

coolDobar dan!!!!!!! Evo mene opet s vama. Moj brat ima svoj blog po imenu " Im only fool " ili neznam kako se već piše. Kad sam vidio kako mu je blog dobar i sta se sve može na njemu raditi rekao sam da bi i ja to volio imati. I tako je nastao moj blog po imenu " The Dexters world ". Bilo je u početku teško sve to raditi ali kasnije sam sve skužio. To mi je postala svakodnevna zabava. Zahvaljujem svom starijem bratu što me je naučio sve o tome šta se može stavljat na njega i kako se stavlja. Bez njega moj blog nebi postojao. Zadovoljan sam svojim blogom i neću ga nikad izbrisati. Preporučujem onima koji nemaju svoj blog da si ga odmah naprave. Pozdrav svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smijeh



| komentari (8) | print | # |Dizajn napravio Poison Angel

USPJESI I DOGAĐANJA U 2006

Evo mene opet sa svojim pričama. Ovaj vam put govorim o svojim uspjesima i događajima. Počet ćemo s plivanjem. U 2006. godini osvojio sam ukupno 22 medalje. Dobar uspjeh, ha!!!!!!!!!
Mislim da mi je to najuspješnija godina dosad u životu. Škola: 4 razred prošao sam s pet, a polugodište petog razreda isto s pet. Možete po tome zaključit da sam dobar učenik, zasad. Najgore što mi se dogodilo u prošloj godini je to što sam diskfalicifiro štafetu. To si nikad necu moć oprostit. No kako se kaže život ide dalje, a osim toga prijatelji su mi to oprostili. Mislim da se to više neće dogoditi. Ima još jedan problem. A to je kad sam pisao tekst na natjecanju iz matiše predao sam krivi listić. Smiješno ha!!!!!!! Znam da je to smotano ali šta se može savkom se to može dogoditi. Neznam dal se jioš nećeg mogu sjetiti ali uglavnom ovo je ukratko sve!!!!!!!!!
Pozzzzzzzzzzzzz!!!rolleyes



| komentari (0) | print | # |Dizajn napravio Poison Angel

subota, 24.02.2007.

MOJI NAJBOLJI PRIJATELJI I PRIJATELJICE

wavekissLijep pozdrav mojim prijateljima. Pozdravljam prijateljice s bazena: Asju, Saru, Robertu, Niku, Eni, Marijanu, Lorenu, Lisu i tako dalje s kojima se zabavljam svaki dan na bazenu. Ako sam zaboravio spomenuti koju, ne znači da mi ona nije dobra. Pozdravljam ih jer su to najbolje prijateljice koje itko može zaželit. Zezaju se, smiju, zabavljamo se svi zajedno i super nam je. Pozdrav još jedan mojim najboljim frendicama. Moji naj frandovi s bazena: Tin ( moj najbolji frend ), Car, Silvije, Roko, Lovro Kordiš, Lovro Draginić, Oskar, Darko, Gabriš, Radulić, Andrej............. Njih pozdravljam jer su najzabavniji prijatelji na svijetu i uvijek dignu zabavu. Mogu im sve reć jer im vjerujem. Pozzzzzzzzz mojim naj frandovima i frandicama. Prebacimo se na frendove iz razreda. Počet ćemo od frendica. Ipak cure imaju prednost. Moje naj frendice su Antea, Elena, Lana, Renea, Ana i ona najvažnija, a to je moja simpatija Karla koju jako volim. Frendovi su ludi. Uvijek se znaju zabaviti i dignuti atmosferu. A to su Armin, Vale, Domeniko, Josip, Filip itd. smokinthumbup



| komentari (5) | print | # |Dizajn napravio Poison Angel

EVO I MENE NAPOKON

wavePozzzzzzzzzzzz svima!!!!!!!!!!!
Oprostite Što nisam dugo pisao, u zadnje vrijeme imam puno posla. Bio sam na natjecanju i morao sam učiti tako da nisam imao baš mnogo vremena. Evo zato vam se sad javljam da vas sve pozdravim i da vas razveselim. Na natjecanju sam bio dosta uspješan. Osvojio sam 3 bronce i 2 srebra. To je dobro za moje godine. No nisu mi bitne medalje već vrijeme koje sam isplivao. Popravio sam 400 kraul za čak 20 sekundi, 100 mješovito za 3, 100 i 200 prsa za 5 i tako dalje da vas ne zamaram. Preko tjedna vam se baš i nemogu javljat ali zato vikendom i praznicima sam s vama. Ostavite komentar ako dođete posjetiti moj blog, a ja ću onda i vama. Pozdrav svim mojim najboljim prijateljima i prijateljicama koji su mi sve na svijetu. Posebno pozdravljam cijeli bazen i cijeli plivački klub Primorje.cool



| komentari (0) | print | # |Dizajn napravio Poison Angel

SPOTOVI

Volim slušat gunse. Odlični su i imaju zakon pjesme. Najdraža mi je welcom to the jungle. Ako ih slušate i vi pogledajte filmić o njima.
Uživajte!!!!!!!!!

Welcome to the jungle






| komentari (0) | print | # |Dizajn napravio Poison Angel

petak, 23.02.2007.

FILMOVI

Evo vam jos malo filmića..........







| komentari (0) | print | # |Dizajn napravio Poison Angel

srijeda, 21.02.2007.

MJUZA

Najdraža grupa za kojom sam lud je Red Hot Chili Peapers i Guns N Roses.Volim sve njihove pjesme i niti jedna mi nije glupa. Poslije nje su mi ludi Slipknot i Black Eyed Peace. Od naših domaćih pjesama jedino mi se sviđa Dado Gobac, Prljavo kazalište. Narodnjake ne volim, nikakve. Ne volim tu vrstu glazbe i ne znam kako to netko može slušat.
Pozzzzzzzzzzzz.nut



| komentari (0) | print | # |Dizajn napravio Poison Angel

NEŠTO O MENI

waveZovem se Ivan Antulov-Fantulin. Imam 12 godina. Pohađam osnovnu školu Vladimir Gortan u Rijeci. Idem u 5.b razred. Treniram plivanje u plivačkom klubu Primorje Croatia osiguranje. Imam smeđu kosu i smeđe oči. Visok sam 160 cm. Najdraža boja mi je crvena, a za odjeću krem. Najdraži predmet mi je engleski, a najgori priroda. Od cura najviše volim plavuše.naughty



| komentari (2) | print | # |Dizajn napravio Poison Angel

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.