a lifelong fly of a butterfly

18.09.2005., nedjelja

bol...

sjedila je ispred zasljepljujuceg svijetla monitora u sobi mracnoj poput njezine duse... tekle su suze, iako ih nije zeljela... ona je snazna zena, zena koja ima hladno srce, zena koju nista ne dotice... koji joj je vrag sad!? prolazile su joj njegove posljednje rijeci mislima, neke otrcane fraze. mozda ne bi toliko boljelo da nisu... nije mu stalo, ili jest, ne zna... samo zna da je gotovo. tresle su joj se ruke, jace nego onda kad su se zadnji put vidjeli. nije se pitala zasto, jer je to tako besmisleno pitanje. ona je isuvise emancipirana da bi se zamarala pitanjima koja si postavljaju obicne zene u trenucima ocaja poput ovoga... ona je superzena... ali sto ce joj to kad nema kome biti tako savrsena? nije li jadna? nije li vrijedno gadjenja svo njezino lazno predstavljanje? ...razmazala joj se sminka i to ju je u datom trenutku vise mucilo od onga sto se dogodilo... mrizila se vise nego inace, iako je mislila da to nije moguce... proklete suze!!! zar joj je toliko bio vazan? toliko da za njim pati? ona nikad ni za kim nije patila, ona je bila ta zbog koje su patili...o, kakvu joj bol nanosi ta promjena... postaje pateticna sama sebi... ne, nece si dozvoliti da se to ikad vise ponovi... nikad se vise nece nikome u potpunosti predati... ostat ce usamljena, ali ponosna! sitnim osobama poput nje to je vaznije...
- 21:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

menu (ali ni to nije sve...!)

zanimljive (nadam se) pricice o onome sto imenuju imenice (bica, predmeti, pojave...) i kazuju glagoli (radnje, stanja i zbivanja) i moja zrnca mudrosti o svemu tome...

bilo bi nice kada biste na ovo obratili pozornost

Blog.hr nikad ne zaboravi tko te stvorio!
mala moja kissyca po meni najlegendarniji blog koji pise zensko!
Speak usluga za uslugu, ona stavila mene, ja stavila nju:)
jednostavno 9mm o daaa!!! you wanna read this!
zucicasti jedna rijec: DEEMUUULAACIIIIJAAAA!!!!!!
niKONCIC dobar, dobar....!!!
on kaze da je THE LAST ajmo mu vjerovat:)

this is me... now

imam 17 i nesto sitno (za one koji dobiju neobuzdiv poriv da mi cestitaju rodjendan 30. 11. 1987.) idem u jednu jedinu i neponovljivu 16. gimnaziju, i molim boga da cu je zavrsiti prije 20-te! najbolje se osjecam kad ne radim nista jer su najmanje sanse da ista uprskam. ono sto me duhovno ispunjava je citanje (reklama pored ulice, cd covera, nekada i naslova u novinama)... slusam uglavnom disc-man, nekad i walkman, a najradije tranzistor mog pokojnog djeda koji je stariji i od mene, a mislim i od mog oca... uzivam u plesu (ako se pod to racuna onaj s metlom dok cistim sobu, u ritmu psovke koju posecujem svojoj cimerici jer opet to radim umjesto nje!)... usi cistim svaki drugi dan, sto moja frendica smatra prerijetkim, ali se zato redovito tusiram ( nisam propustila jos ni jedan rodjendan!) mislim da je to to... ostale slatke male prljave stvari cete saznati u mom precestom javljanju!

Mala dopuna...