a lifelong fly of a butterfly

31.08.2005., srijeda

prastanje...

Moje Kraljevsko Visocanstvo Ja je odlucilo prosvijetliti vas jos jednim postom! ja sam se vratila u svoj mali gradic (citaj selendru) Plashki!
ovu sam temu izabrala potaknuta skorim vidjenjem s "kretenom". oni koji su me redovito citali znat ce o kome se radi... razmisljala sam o tome kako je bolesna covjekova potreba da zaboravi kad ga netko povrijedi, razocara ili uvrijedi, i da nastavi s tim nekim komunikacikju kakvu je prije imao, kao da se nista nije ni dogodilo! zelimo da pati, ali istovremeno patimo i sami razmisljajuci na takav nacin... zelimo da nas na koljenima moli za oprost, a jednako zelimo isto to uciniti... jedino sto nas sprijecava je ponos! i onda tako ponosno cekamo da ovaj drugi pogazi svoj i pridje nam prvi... i tako u krug... zato postoji OPROST! svakome se dogodi da izglupira! a da bi ocekivali od nekoga da nam oprosti kad sami ucinimo glupost, moramo prastati! nista na svijetu ne zelim toliko koliko pomirdbu sa osobom koja me u zivotu povrijedila vise od bilo koga... najvise... p.s. onaj tko je shvatio ovaj messy post neka mi napise koment:)))
- 19:49 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

menu (ali ni to nije sve...!)

zanimljive (nadam se) pricice o onome sto imenuju imenice (bica, predmeti, pojave...) i kazuju glagoli (radnje, stanja i zbivanja) i moja zrnca mudrosti o svemu tome...

bilo bi nice kada biste na ovo obratili pozornost

Blog.hr nikad ne zaboravi tko te stvorio!
mala moja kissyca po meni najlegendarniji blog koji pise zensko!
Speak usluga za uslugu, ona stavila mene, ja stavila nju:)
jednostavno 9mm o daaa!!! you wanna read this!
zucicasti jedna rijec: DEEMUUULAACIIIIJAAAA!!!!!!
niKONCIC dobar, dobar....!!!
on kaze da je THE LAST ajmo mu vjerovat:)

this is me... now

imam 17 i nesto sitno (za one koji dobiju neobuzdiv poriv da mi cestitaju rodjendan 30. 11. 1987.) idem u jednu jedinu i neponovljivu 16. gimnaziju, i molim boga da cu je zavrsiti prije 20-te! najbolje se osjecam kad ne radim nista jer su najmanje sanse da ista uprskam. ono sto me duhovno ispunjava je citanje (reklama pored ulice, cd covera, nekada i naslova u novinama)... slusam uglavnom disc-man, nekad i walkman, a najradije tranzistor mog pokojnog djeda koji je stariji i od mene, a mislim i od mog oca... uzivam u plesu (ako se pod to racuna onaj s metlom dok cistim sobu, u ritmu psovke koju posecujem svojoj cimerici jer opet to radim umjesto nje!)... usi cistim svaki drugi dan, sto moja frendica smatra prerijetkim, ali se zato redovito tusiram ( nisam propustila jos ni jedan rodjendan!) mislim da je to to... ostale slatke male prljave stvari cete saznati u mom precestom javljanju!

Mala dopuna...