/// TIŠINA... - AlKoHoLoM PrOtIv SiDe - Blog.hr

AlKoHoLoM PrOtIv SiDe

09.09.2007., nedjelja

TIŠINA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




...
:
:
:
Sumnja kao da me skinula
Ogoljela me sve do kostiju
Sad iza svakog osmijeha
Slutim podsmijeh i prevaru

Sve dok u meni živi
Sumnja i nemir
Budi tu i dokaži mi
Da imam zaklon u tebi
Kada me niski udarci
Zabiju duboko u zemlju

Sve dok u meni živi
Sumnja i nemir
Budi tu i pomozi mi
Kada mi bliske osobe
Pokažu tamno naličje
I otkriju budalu naivnu


...

Neznam odakle, niti kako da počnem.
Teško mi je i nemogu pronači prave riječi kojima bi opisala kako se bijedno osječam.
Sve se nakuplja u meni a sada kad sam polako počela pucati, nije dobro...
Sva iskustva, dobra i loša, sva pitanja, sve sreće i boli dijelila sam sama sa sobom.
Nitko me nije ni pokušao slušati.
Počela sam toliko razmišljati... nabila sam si toliko glupih kompleksa da ponekad jednostavno stojim pred ogledalom
i plačem jer nemogu podnjeti ovakvu sebe.
Osječam se tako sama ali...jednostavno ne želim nikoga od njih u svojoj blizini.
Bojim se da kad počnem nekomu vjerovati i kad sve što imam uložim za njega/nju da će samo nestati.
Da će sve pasti u vodu a ja ću ostati sama plutati na površini.
Oko te stvari već dugo vrtim pitanja....Prijatelji?????!!!????
Tko su oni, postoji li uopće pravi prijatelj?
Toliko sam puta bila povrijeđena da sam i sam postala sve ono što sam mrzila.
Jednostavno ljudi su sami protiv sebe pa zbog toga nesvijesno idu na druge i čine stvari kojih nisu ni svjesni.
Vrijeđaju, diraju najbolnije točke i na kraju te ostavljaju na cijedilu.
...
Sama sebi zvučim poput nekoga luđaka.
Ponovno sam počela s tim svojim glupostima.
Jedno vrijeme sam se smirila i sve je bilo stabilno. Nisam se uopće zamarala a sad opet.
Nemogu si pomoći ali bude mi lakše kad barem ovdje napišem pokoju riječ.
Mogla bih pisati u beskonačnost....trošiti riječi i s ovim zapravo nekako sama sebi objašnjavati besmislenost moga stanja.
...
No...idem sada...

Nemam ništa pametno reći za kraj...


Image Hosted by ImageShack.us






- 18:16 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: x.x.anna.x.x

Opis bloga

Linkovi