< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje cu vodit moju evidenciju kako s 0 kuna doc do poker tajkuna.
Vidjet cete moje nastupe na poker turnirima diljem interneta, te cu kako budem imao vremena opisivat razne pokere, turnire, igre....

Linkovi

Server reklame
----------------------------
A ovdje ce bit reklame ako netko nesto donira ili ako neka poker agencija zeli svoju reklamu ovdje, naravno sve ce trebat platit i ja cu to ljepo navest ispod salda koliko je love pristiglo od reklamiranja, sto prvenstveno cilj ovog bloga nikako nije.

SALDO

Multi turniri:101,98kn
Single turniri:0kn
Poker igre:0kn
Reklame:0kn

UKUPNO:0kn

BANNERI:

Visitors

09.04.2006., nedjelja

nisam se javljao

Trosio sam pare koje sam zaradio na pokerima, naravno trosio sam ih na pokere jer mene nezanima 1000 eura niti 10 000, mene zanima miljun kuna.

Novosti nekih vecih nema, samo, trenutno stanje je nepoznato ejr sam dobio opet neke pare neke zaradio a i jako mnogo izgubio, tako naime sam na pitbull pokeru dosegnuo 55 dollara ali sam ubrzo spusio.Isto tako sam na expektu dobio na freerolu 3 dollara koje sam poduplao na 20, pa sam to dignuo na 50 da bi sad sve spusio.

Tako smo dosli do slejdece vazne cinjenice u pokeru.

Glavni grijehovi pokera:
Pohlepa, nestrpljenje, brzopletost, tvrdoglavost, zavist
Zasad cu anvest samo voe grijehove no kasniej ce se lsita sirit.
Pohlepa, imam je, kad zaradim neke novce odmah zelim to podebljat jer sam jako pohlepan i uz to i brzoplet, a bogami i jako tvrdoglav.

Zavidan nisam stoga ovaj grijeh ja nemam, ali nestrpljiv jesam.

Ja cu poradit na svojim grijehovima i pokusat cu ih se rijesit da budem true guru!!!