< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje cu vodit moju evidenciju kako s 0 kuna doc do poker tajkuna.
Vidjet cete moje nastupe na poker turnirima diljem interneta, te cu kako budem imao vremena opisivat razne pokere, turnire, igre....

Linkovi

Server reklame
----------------------------
A ovdje ce bit reklame ako netko nesto donira ili ako neka poker agencija zeli svoju reklamu ovdje, naravno sve ce trebat platit i ja cu to ljepo navest ispod salda koliko je love pristiglo od reklamiranja, sto prvenstveno cilj ovog bloga nikako nije.

SALDO

Multi turniri:101,98kn
Single turniri:0kn
Poker igre:0kn
Reklame:0kn

UKUPNO:0kn

BANNERI:

Visitors

06.04.2006., četvrtak

danas blog nije radio

Ali ja sam igrao i imao najlosiji dan na svjetu.Neznam niti trenutno stanje kako sma igrao.
No eto samo da pojasnim da se u ovom pokersvjetu svasta desava.
Recimo na pitbullu sam izletio a imao sam full house no moj protivnik je imao isto ali 3 asa i 2 babe a ja sam imao 3 babe i 2 asa i na to nebi zvao?
uvjek to ej rpavilo da se na to zove i uvjek se na to treba zvat osim ako postoji neka insuinacija da poritvnik neblefira, ali tesko je da na full house 3 po jacini popusis.
No desava se.

Najaci su mi akd odemo all in pa tip sa slabim parom u rukama dobije potrebnu kartu za three of a kind u flopu, to je odlika bet365 pokera.
Odlika expekt pokera je da je najgluplji poker od svih ostalih pokera jer ima previse skala, recimo tip zove na neke bezvezne niske karte i dobije skalu.

Evo danas cu otkrit prvu taktiku i ovo nek bude prva skola pokera:
Kada iamte jednu kartu jaku, govorim o kartama 10 i na vise do asa, dakle kada iamte jednu u rukama, povecajte ulog za 5-10% vase ukupnog stanja te onda pogledajte flop, vecina protivnika ce foldat, pri tom ce bacat sve slabe karte i bacit ce poneki sigurnjaci i pokoji as , konj....babu.
E i onda kad pogledate flop, ako je flop niski, recimo ako se u flopu nalaze karte s brojevima do 8 onda obavezno podignite jos ulog na 20-30% vase banke.
Tako ce vecina njih foldat a i onaj koji vas zove je ili ima previse love ili ga je flop pogodio u nisku kartu jer visoku sigurno nema, e onda u djeljenju turna ako opet dodje neka niska karta opet podignite za istu cifru ali nikako ne manju od prvotne.
Dakle ovako zaradjujete bez da pokazujete karte i akd to pocnete radit cesce protivnici pocnu gubit zivce te ce se ponekad zaletjet kada cete vi biti izuzetno spremni.

Dakle ovo bi se moglo nazvat prvi blef.


NAPOMENA:Kada to radite istim ljudima nekoliko puta za redom onda nakon nekog vremena smanjite podizanje i podizite samo akda iamte 2 jake karte, tako ce protivnici nasjest na zamku misleci da ovaj put niste tako jaki.

Sretno svima prilikom koristenja ove metode blefiranja.(Isto tako mozete ovo iskoristit protiv onih koji vama zele ovo prodat.)

Neznam kak se ova metoda zove jer ovo nisam procitao niti naucio od nikoga jednostavno mi ej sinula pa cu joj toga dat ime:
METODA BLEFIRANJE ASA