center>


CRTICE IZ GLAVE I ŽIVOTA


Moja Ljubav

Najnježnija, najtoplija, najiskrenija

Teuta


Moja mala Sukiyaki

Zajednički blog

Teuta i Morski





Uvijek zajedno




Krasna misao moje Drage

Ljubav je najsnažnija svemirska energija čije titraje osjećamo u svom srcu, zato treba vjerovati samo njemu!



Blog je namijenjen onima koji žele zaboraviti svakodnevne brige i prepustiti se svijetu mašte

Kako slika vrijedi više od tisuću riječi moje ilustracije su uklopljene u postove. Nitko ne može moje misli bolje oslikati od mene samoga


NE VJERUJEM POPOVSKIM LAPRDANJIMA

Blog je otvoren 2. svibnja 2006.

U komentarima na svom blogu ne dozvoljavam blačenje i vrijeđanje drugih blogera

Moja galeria
Fotoklub Rijeka

Kako smo zavolili Japan 2016


Smoking Area, Kyoto, Fushimi Inare

1. Priprema putovanja
2. Smještaj
3. Među prijateljima
4. O pušenju
5. Ozbiljno i šaljivo
6. Predvečerje u Tokyu
7. Hrana
8. Ples meduza
9. Chozuya
10. Aqua fantasy
11. Riječ za kraj
12. Fushimi Inari Taisha
13.Večera u Kyotu
14.Moje prvo kupanje u Japanu

Kako smo zavolili Japan 2017



Osaka Castle

Pripreme

1. Dojmovi s putovanja
2. Subaru
6. Pjevamo Subaru
3. Čekamo nočni pogled
4. Mislima u Japanu
5. I tablet je tu

Torii on Miyajima, Hiroshima

1. Osaka Castle
2. Treba imati sreće
3. Sanja Matsuri
4. Vizure modernog Japana
5. Najviša zgrada Japana
6. Sayonara
7. U karaoke baru
8. Udon za ručak
9. Podzemlja velegrada
10. Vesela pjesmica
11. Beskućnik
12. Mikoshi
13. Ljepota kimona
14. Život je igra
15. Žice, žice, žice ...
16. Slobodno kao ptica
17. Ugodan restorančić
18. Kitayama cedar
19. U prvom redu partera
20. Shinjuku, Tokyo
21. Miyajima


Zaglavlje bloga3

31.01.2020., petak



Za pivoljupce (pivska banja)





- 13:32 - Pusti vodu (32) - Isprintaj - #



28.01.2020., utorak



Ta ljubav nebeska


Bez nje život nije sretan
Davno i malo manje davno ...






Ach, ta láska nebeská
Ta láska láska nebeská
Ach, ta láska nebeská
Je jak něžné pohlazení
Které život v štěstí změní
Ach, ta láska nebeská.

Bez ní život šťastný není
Nemůže být
Bez ní život šťastný není
Jak by mohl jenom být

A proč lásky políbení
Člověk nikdy nedocení
Nedocení
Ach, ta láska nebeská.
Ach, ta láska nebeská.

Ta nebeská
Ach, ta láska nebeská.
Ach, ta láska nebeská.
Je jak hebké pohlazení
Které život v štěstí změní
Ach, ta láska nebeská.

Bez ní život šťastný není
You newer know
Bez ní život šťastný není
Nemůže nikdy, nikdy být

A proč lásky políbení
Člověk nikdy, nikdy nedocení
Ach, ta láska nebeská.
Ach, ach, ta láska nebeská.




- 11:42 - Pusti vodu (25) - Isprintaj - #



27.01.2020., ponedjeljak



Veza sa ....


Dva svijeta ... U jednoj ruci krunica, u drugoj mobitel. Bitno je imati vezu ...


Dva svijeta


- 11:31 - Pusti vodu (27) - Isprintaj - #



25.01.2020., subota



Otvorena sezona lova na mačke


Veljača je pred vratima, a to je dobro poznat mjesec mačaka. Da ušima kojima smeta mačji seks ne bude neugodno, otvorena je sezona lova na mačke. E nećete se vi jebavati na mom krovu i još pri tome uživati da svi čuju! Nema šamse, ba.

Sretoh danas jednog lovca na mačke pa popričasmo par riječi o problemima njegove profesije.
"Znaš, kaže on meni, mačke je najlakše uhvatiti dok se jebavaju. Tada su najmanje oprezne. Ovu sam uspjeo upravo tako iznenaditi, dok je mačak pobjegao repom bez obzira. Još najlakše ih je loviti po parkovima. Problem je kada se moram penjati na krovove. Još i veći kada moram uči u dvorište koje čuva pas. A tek da vidiš kako je to kada se moram popeti na neboder pa po terasi trčati za mačkama ... a visoko, nesmijem pogledati preko ruba ..."
Priča on meni tako o problemima svoga posla i bi mi ga žao. Ma iskreno rečeno, još mi je više žao mačaka koje u ljubavnom žaru prekida svojom mačokolovkom.

Uslikah još za kraj sirotu jebenu mačkicu u kavezu i mačkolovku. Pozdravismo se i odoh svojim putem. Pravo da kažem, njemu nisam zaželio sretan lov, žao mi mačkica. Imaju valjda i one pravo da uživaju u sexu.






- 12:25 - Pusti vodu (25) - Isprintaj - #



23.01.2020., četvrtak



Lud sam i tko mi šta može



(Lijepa brojka ... post 1111)




- 14:21 - Pusti vodu (18) - Isprintaj - #



20.01.2020., ponedjeljak



Misli nad morem


Ponad mora




- 12:58 - Pusti vodu (22) - Isprintaj - #



18.01.2020., subota



Igra asocijacijom


Oni koji poznaju moje radove, znaju da mi je asocijacija najjača strana.
Kad sam danas u luci vidjeo kako su vezana ova dva broda, priljubljeni guzicama, isti sam se tren sjetio jedne svoje davne fotke



In the port





- 13:16 - Pusti vodu (14) - Isprintaj - #



17.01.2020., petak



Kada nužda nije sramota


Draga je već pisala kako ove godine putujemo u Prag. Za sada, bilo je dosta Japana. Avio karte su kupljene, soba je rezervirana 24. svibnja do 7. lipnja. Sada je vrijeme za podrobno upoznavanje s Pragom i svime lijepim što nas čeka. Kako ne spadamo u "fifi" turiste, one koji trče za zastavicom ili šeširom vodiča, potrebno je dobro upoznati grad prije nego stignemo tamo. Zbog toga skinuh mapu Praga u pdf-u. O svakom objektu obilježenom brojem na mapi u nastavku je opis objekta. Nisu bitni samo brojevi. Puno je toga što se može vidjeti na karti a nije posebno obilježeno brojem. Nakon takvog upoznavanja odem na yutrubu i pogledam što je o tome snimljeno. Ne nabadam na slijepo i bez veze. Tragam ciljano.

A sada o temi teksta.
Ugodno me iznenadilo kada sam vidjeo da je na mapi obilježen SVAKI javni WC! Za svaku pohvalu. Tako se to radi u kulturnim zemljama.
Usporedbe radi, pokušavao sam na mapama Rijeke, Europske prijestolnice kulture 2020.g. vidjeti gdje se čovjek može popišati ili poslužiti se sanitarnim čvorom. Nema ih ni na jednoj, jedinoj karti. Vjerujem da je malo i rječana koji znaju da imamo samo tri besplatna javna WC-a i jedan koji treba platiti na autobusnoj stanici. Pokušavam zamisliti turiste koje uhvati nužda pa moraju gradom pitati prolaznike gdje se popišati.

Prag je grad kulture, a Rijeka je prijestolnica kulture ove godine u Europi. Prijestolnica koju je sram pokazati na mapi gdje se gosti mogu olakšati. Sramota za EPK 2020. Nije dovoljno reći: Mi smo kulturni. Kultura se živi!





Oznake: EPK 2020, Rijeka-Prag


- 11:30 - Pusti vodu (8) - Isprintaj - #



12.01.2020., nedjelja



Uz more u zalasku Sunca


Mir, tišina i dan koji polako nestaje. Vlastite misli ...


In Sundown


Zalaz


In Sundown





- 18:47 - Pusti vodu (15) - Isprintaj - #





Periska, lostura


Periska, lostura ili loščura (lat. Pinna nobilis) endemični je školjkaš Mediterana, može narasti do 120 centimetara i najveći je školjkaš na prostoru od Gibraltara do Bospora.

Nekada davno uživao sam kada bih u zelenom polju na morskom dnu vidjeo kako se iz trave uzdižu periske. Zašto ne priznati da sam oduševljen njihovom ljepotom i sam izronio nekoliko manjih primjeraka za uspomenu.
Dolaskom hordi turista i jahtaša,mnoga su staništa devastirana do te mjere da od 1992 spada u strogo zaštićene vrste i zabranjeno je vađenje (kazna 5ookn/školjci). Poznato je i da se u perisiki može naći biser pa je i to bio jedan od razloga nekontroliranog uništavanja školjki.

Godine 2016 pojavila se masovna smrtnost periski u Mediteranu. Krajem proljeća i tijekom ljeta ove godine hrvatski tim znanstvenika, sastavljen od stručnjaka sa Sveučilišta u Zadru, Hrvatskog veterinarskog instituta iz Zagreba i Instituta za oceanografiju i ribarstvo iz Splita, zabilježio je pojavu masovne smrtnosti i na pojedinim dijelovima hrvatskog Jadrana.
Više o masovnom izumiranju periski možete pročitati u članku Periske masovno umiru.

Upravo zbog navedenog, bio sam oduševljen kada sam prije tri godine vidjeo da u našoj lučici rastu dvije periske. Sada su već između 25-30cm visoke. Često ih gledam sa strahom kada će ih polomiti neoprezno isplovljavanje barke. Nalaze se na nezgodnom mjestu i za niskih mora izložene su oštećenju. Nadam se da će potrajati još koju godinu.
Žao mi je što su na takvom mjestu da ih je teško fotkati zbog kontra svjetla Sunca i njegovog odbljeska na površini mora.


Periska, Pinna nobilis


Oznake: periska, lostura, Pinna nobilis


- 13:06 - Pusti vodu (22) - Isprintaj - #



10.01.2020., petak



Jesenje lišće


Volim osjetiti suho jesenje lišće pod nogama, volim čuti kako šušti. Pa još kada ga imaaaa ... Milina jedna. A tko ne voli ... mislim da su takvi rijetki





- 10:33 - Pusti vodu (21) - Isprintaj - #



08.01.2020., srijeda



S noge na nogu oko Trsata


Krasno prijepodne, kao stvoreno za šetnju. Pa zašto ne prošetati do Trsata.
Već na početku, čovjek trenira psa u dvorištu.
- Dobar dan, smijem li ući pomaziti psa?
- Slobodno uđite. Mladi pas prije par dana udomljen iz azila.

Treba li spomenuti s koliko sam ga ljubavi pomazio. Osjete mu se kićma i rebra kroz kožu, ali znam da će mu novi vlasnik pružiti svu ljubav koju pas zaslužuje. Sretan nastavih svoju šetnju.


Dalmatinac



New life



Trsat



Dragon on Trsat castle




- 08:45 - Pusti vodu (20) - Isprintaj - #



07.01.2020., utorak



Nije bilo magle ...


... i nije bilo lutanja (kao guske). Bio je krasan sunčan dan, stvoren za šetnju.


Guske



IMG_20200106_115621



IMG_20200106_115648



Fontana




- 10:26 - Pusti vodu (18) - Isprintaj - #



04.01.2020., subota



More zlato


Očekujući danas lijep zalaz, požurih do mora. Nisam požalio, More zlato podarilo mi svu svoju ljepotu. Meni je ostalo samo da odaberem najljepši trenutak


More zlato




- 17:48 - Pusti vodu (33) - Isprintaj - #



03.01.2020., petak



Kao rijeka


Kao rijeka idemo dalje, ostavljajući staro za sobom, žudeći uvijek za novim lijepim trenucima.


Kamačnik



Kamačnik



Kamačnik


Poput potoka ulijevaš se u me i hraniš me svojom ljubavlju. Zajedno postajemo rijeka ljubavi. Volim te, Ljubavi moja

Rječina


Kamačnik, utok u Dobru

Na zadnjoj je fotki utok Kamačnika u Dobru. Dvije rijeke postaju jedna.




- 17:56 - Pusti vodu (17) - Isprintaj - #



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



Videa iz Japana

Sukiyaki uz more
Najviša zgrada Japana
We'll be back
Hiroshima, Zvono mira
Shinto vjenčanje
Tokyo, Sanja Matsuri

8 Kolovoz, August



Vodič Japanom, sve što vas zanima i što je dobro znati


Kako smo zavolili Japan 2018


Asahi Beer Tower, Golden Flam and Tokyo Skytree

Pripreme

1. Opet među prijatelje
2.Javili su se iz hotela
3. Karte su kupljene
4. Hotel rezerviran
5. Sve je spremno
6. Još jedan dan



Japan 2018

1. Vratismo se u Hrvatsku
2.Shukkeien Garden, Hiroshima
3. Shinkansen Hikari
4. Japan, zemlja vulkana
5. Dječji spomenik mira, Hiroshima
6. Priroda je sveta
7. Osjećati se ugodno
8. Japan, second hand
9. Kako priječi cestu
10. Žuti i kosooki
11. Hiroshima 6. kolovoza 1945.
12. Music festival
13. Pjesma rađa prijatelje
14. Himeji Castle
15. Par kapi Japana
16. Tamo visoko
17. Mount Shosha
18. Marble beach, Rinku, Osaka
19. Japanska drvena arhitektura
20. Ima toga i u Japanu
21. Ručak u Kobe-u
22. Kobe Nunobiki Herb Gardens

Kako smo zavolili Japan 2019,

Planiranje putovanja

1. Odluka je pala, putujemo
2. Mi letimo, lala la
3. Kako do Japana
4. Počinje odbrojavanje
5. Yokohama

Mi kao Japanci

1. Ne izgubiti se
2. Gejša i samuraj
3. Sitnice koje to nisu
4. Hachiko, vjernost psa
5. Shinto vjenčanje
6. Vidjeti da bi vjerovali
7. Japanom 220/sat
8. Draga uspomena
9. Shibamata
10. Kišno jutro u Yokohami
11. HIKAWA MARU
12. Povjerljivi japanski razgovori
13. Najveći pauk na svijetu

JAPAN


1. Amaterasu, Boginja Sunca
2. Obnova hrama Boginje Amaterasu
3. Glicinija, najljepša na svijetu
4. Presađivanje najveće glicinije
5. Trešnjin cvijet u Japanu
6.Podzemni bicikl parking
7. Festival azaleja, Tokyo
8. ZOO Osaka
9. Japanom 220/sat
10. Ginko
11. Spavanje u kapsulama
12. Shinkansen i Maglev
13. Akvarij Osaka
14. Opet malo o Japanu
15. O japanskoj hrani
16. Staro-novo, japan
17. Setsubun festival
18. Hiroshima, Ptica na dlanu
19. Negdje nad Sibirom
20. Poplave u Japanu
21. Mostići u parkovima
22. Veliki val Kanagave
23. Uspomena na Osaku
24. Higashi Hoganji Temple







Design by More ljubavi

Uz rivu