< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Još jedan blog u nizu..teško mi je sigurnošću reći koliko sam ih dosad imala.Ali jedno mogu reći,a to je da sam do sada imala toliko neugodnih trenutaka,tako da sam odlučila ne odavati svoje ime,nego pisati pod pseudonimom.Ako će se kome svidjeti ono što pišema to će biti pjesme,moći će mi se javiti na moj mail..Pusa:)

By:Estera

Blogeri:

Karla:)kiss
Rea:))
Leah Day
Klarica:)))
Mare

Slike:;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljubav je kao ruža.Kada se ubodeš,boli te,kada je ubereš,sretan si!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Plačem jer nemam te,a ubijam se jer odlaziš..

petak, 05.10.2007.

Svi smo rodjeni kao prazna plocja,a svojim iskustvima ju ispisujemoo...


Evo pošto je meni draga osoba,prekrasnim imenom Karla,već dvaput dolazila na blog kako bi vidila dali sam objavila novi post.A kako sam ja obećala da će to biti ovaj tjedan ,to moram i ispuniti.Ovo neće biti neki posebni post,jer sam trenutno bez inspriracije,no to ne znači da nisam sretna kao što sam rekla Karli.
Karla,još uvijek sam sretna,pogotovo sad kada se u mome životu pojavio netko tko me razumije i tko je iskusio nešto slično što i ja.Ovog tjedna sam neprestano mislima odlutala na mjesto gdje smo se upoznali.Zapamtila sam to,želim se vječno prisjetiti našeg upoznavanja,kada samo jedno drugom izrekli naša imena,potom se slatko nasmijali.Možda to svima izgleda poput bajke.Ali na nagovor svojih prijatelja sam izašla malo među ljude,udahnula malo svježega zraka.I dogodilo se to,upoznala njega.Možda nije pogodno da otkrivam njegovo ime,ali ipak želim.David.Potom je slijedilo dugonoćno dopisivanje i nekoliko razgovora u kojim smo razmjenivali slatke riječi,ali sve je to vodilo mojoj novoj vezi u kojoj želim biti sretna i opuštena.Osjećam se sigurno,ali to ne znači da sam se zaljubila do ušiju.To nemogu,lako se zaljubiti,a teško nekoga izbaciti iz srca.Prijatelji su puno sretniji zbog mene.Bilo im je teško gledati kako tugujem,iako su znali da sam zaboravila,nisu mi je vjerovali.Ali napokon sad mogu pred svima završitati i vikati da ga više ne volim,a je moja duša ponovno cijela.Da neka mu kažu kako je samo gubio vrijeme misleći da ga neču zaboraviti.
Već sam rekla da sam nova osoba,koja želi upoznati nove ljude,i biti ponovno u svijetu isprepletnom ljubavnih rječi i sretnih parova.
Karla,ponovno kažem,zbog tebe pišem ovaj post.Činiš mi se jakom dragom,mislim da shvaćaš što sam osjećala i što sad osjećam.I da nisi kao neki koje osobno znam koji kažu previše jadikujem zbog onoga što mi je bivši učinio.Nadam se da nisam pogriješila što to mislim o tebi.U svijetu je teško pronaći osobu koja te potpuno razumije,a ti si,vjeruj,jedna od njih.
Stoga,ti se zahvaljujem,a i svima ostalima koji su ostavili dobronamjerne komentare i podijelili svoja iskustva s mojim.Tako je svima nama lakše shvatiti da nismo jedini koji imaju problema.
Bye:)

By:Estera

Pozdrav ostavaljam:)

|Komentiraj 7| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.