Vikend gonič robova

Standardna priča ja-ne-mogu-ti-si-mlađi-tebi-je-lakše fore i šta ću. Latim se usisavača i cimaj, drljaj, kako to već ide, a baba sela pred mene. - A da se pomeriš?, rekoh nadrndan (a ko je srećan kad mora raditi). Skloni se ona pola metra u stranu. - A jesi se pomerila, svaka ti čast! I tako ja to kao usisavam, a ona počne: Tu si promašio, skloni stolicu, malo tu još ispod, sad drugu sobu, ostalo ti sa strane... Stanem ja, ugasim usisavač i kažem: E, a da se menjamo? Ko usisava ovde? Ti ili ja? Pa vidim, de pusti me! A ko je ustvari video usisavati nedeljom!?!?!

Dan ranije je bilo još lepše. - Moram ja mog Daču obradovati, vikala je uzbuđeno i čistila višnje. Da, čuo sam, jer krešti i sve čujem iako sam u drugoj sobi i pokušavam odspavati još koji sat :-D
Poslepodne shvatih da pravi kolač. Uuuu, baba, jebote, neki praznik! Oko sedmice se vraćam na vikend pranje i spremanje for za napolje kad ono suprajz. I to višnje suprajz!
Baba, tepih ti musav! obavestih je u trku dok sam skupljao potrebnu tkaninu za pokrivanje sramote.
- A jebiga! (ovo jebiga se puno puta čuje kad usere nešto. Što je najgore, prešlo je i meni u naviku da vičem na sve jebiga, a nije jebiga nego žešći zajeb) E!.... stanka.... Davore.... stanka.... DAvore... stanka.... DAVORE!
Čujem!
- E! Ajd na brzinu! Samo to malo.
Idem se prat'!
- Ma praćeš se! Ajd dok se nisu osušile.

I šta ću. Dobio lavor pun penušave tekućine sadržaja H2O + detergens i Mick Džogera i udri. Drljaj! Ona i deda piju kaficu, a ja perem tepihe. Izem ti suprajz kad se ja ne obližem tanjir, obrišem usta i kažem:"Bilo je dobro." Hehe, zvuči mi kao posle seksa, ali dobro... nije ni vreme ni mesto.

Jedino pozitivno mi je to što sam dos dobro oprao tepih.

Nastavak sledi...
- 02:58 - Deder reci i ti (24) - Crno na belo - #



<< Arhiva >>