Slike

Jeruzalem: pogled na crkvu Svetog groba


Jeruzalem: "Zid plača"


Izrael: Sredozemna obala u Cezareji


Tel Aviv

Jeruzalem i ostalo

četvrtak, 02.03.2006.

Danas na izletu

Danas rano s profesorom arheologije i grupom studenata krećem prema Mrtvom moru. U planu nam je obilazak oaze uz En Gedi, a nakon toga i slavne Masade. Bit će dosta hodanja, možda uspijemo nagovoriti profesora i da se na Masadu popnemo pješice, a ne žičarom.
Nadam se da ću vam večeras već moći pokazati i prve slike.
Vrijeme je sunčano, a temperatura bi se uz Mrtvo more mogla popeti i do 30°C!

- 09:32 - Nove komentare možeš upisati ispod (11)

  • Obzirom da je kod nas nagrnuo novi snježni pokrivač, nestvarno mi je slušati kako se istovremeno pripremaš za nesnosne vručine! Nadasve, nestrpljivo očekujem tvoje nove oslikane avanture. (svantevid 02.03.2006. 11:26)
  • : Za Mrtvo more veže se zanimljiva biblijska priča o Lotovoj ženi koja se osvrnula i pogledala gradove Sodomu i Gomoru koji su bivali uništavani. I ona je sama pretvorena u kip od soli. Neki arheolozi smatraju da se u južnim plićinama Mrtvog mora nalaze ti gradovi?? (feby 02.03.2006. 11:33)
  • Da iskoristim dok imam vremena i link. Zanimljivo je ono o dvije dimenzije grada, Naravno, to je sasvim nešto posebno kad je o Jeruzalemu riječ. Ali čini mi se da mnogi gradovi imaju tu višedimenzionalnost. nije samo riječ o prostornim, vremenskim, kulturološkim odvojenostima i različitostima. Ponekad kao da dvije razine zajedno žive i preklapaju se. Meni to izgleda kao paralelan život koji se na istom mjestu odvija u dva vremenska titraja čija je izmjena neuhvatljiva ljudskim čulima. Čekamo izvješće s izleta. (bez veze s postovima: Nigdje nikoga - nosi nečije! ) (helix 02.03.2006. 13:29)
  • Joj ljetooooo :) (dr.luka 02.03.2006. 14:27)
  • I'll be back!- svaka pohvala za blog! Jako zanimljivo, ali sam trenutno u gužvi pa ne stignem sve pročitati.. Obećajem da ću se vratiti! Lijepi pozdrav (mala 02.03.2006. 14:37)
  • Sretan put, ugodan provod i naravno uskoro očekujemo detalje povjesno - geografskog karaktera iz subjektivne perspektive tvog "pera". :))) (alkion 02.03.2006. 16:38)
  • @svantevid: Evo, vratio sam se. Bilo je toplo i zaboravio sam kremom zaštititi vrat, pa osjećam posljedice. Doći će i prve slike, ali nešto kasnije. @feby: Točno. Priča je vezana uz Mrtvo more, ona o uništenju Sodome i Gomore. Danas znanstvenici uglavnom misle da je situacija koju su ljudi ovdje već zatekli, zapravo poslužila kao podloga razvijanju priče. Ta je priča onda trebala objasniti tajnu zla i toga kako se Bog odnosi prema zlu i dobru. Cijelo objašnjenje je malo duži i ne stane u komentar. :) @helix: Lijepo si izrekla ovo o gradovima! Prije nego se bacim na opisivanje izleta, moram uhvatiti malo zraka. :) A valjda od umora i ne uspijevam odgonetnuti poslovicu. (Darko 02.03.2006. 17:57)
  • @mala: Samo ti svrati kad nađeš vremena! @dr.luka: Da, znam da to vama tamo zvuči bajkovito i daleko, no ja sam danas uspio i izgoriti! @alkion: mislim da ću prekinuti seriju o gradskim vratima, pa malo za promjenu napisati koji post o En Gediju i Masadi. (Darko 02.03.2006. 18:00)
  • E šta ti je život, mi svi radimo, a on samo lunja okolo po Svetoj zemlji :-). Nadam se da ćemo i mi bar na ovakav virtualan način doživjeti dio ozračja s tog izleta. (naturaliter 02.03.2006. 19:10)
  • @naturaliter: Samo što se ja moram onda i sjećati svega toga što mi profesor o ovim mjestima ispriča. (Darko 02.03.2006. 19:39)
  • Darko, ma samo se ti odmori, stavi si malo jogurta na vrat:)) I lunjaj, tako možemo i mi malo prolunjati, a poslovicu ti još neću otkriti. Možda nije najuspjelija, ali meni se čini očita. helix ( 02.03.2006. 19:40)

  • - 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    << Arhiva >>

    < ožujak, 2006 >
    P U S Č P S N
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga
    Misli (duhovne i obične), putopisi, vijesti i slike iz Svete zemlje.

    O meni:
    - rođen u Sisku 1970.
    - završio "Siđinu" i Gimnaziju u Sisku
    - studij u Zagrebu
    - živim u Jeruzalemu od 1996.
    - zanimanje: između ostaloga, još uvijek i student (na doktoratu)
    - ime: Darko
    - elektronička pošta
    Dosadašnje teme
    Ako odavde želiš pristupiti svom računu na blog.hr.