< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2010 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


[Yes | No]



Design: NoBrain
Calender: < duckdz/ >
Picture:
Brushes:

Kolko vas ima na blogu???

Free Site Counters
Free Site Counters

NaJ OsMaSiCa..;)
Gracija Korosec ?
Andreja Sodec ?
Petra Skrlec ?
Vlatka Margetic ?
Marina Gavran ?
ja- Tena Dostal ?
  
pollcode.com free polls


TTimeless
EEqualitarian
NNormal
AAwkward
Created by Crazyprofile.com



Linkovi

Moj andelak...KaTaRiNa
MArInA...
GrCa
AnDreA

PetRa ToMiNac
KiKiN i AnDryN BLOg
BloG KeTy I gRcE
KoKa KiKa



Evo malo slikica
J@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
MOJ3 OKO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KAKO SLATKOOOO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
LUDO....BASH SAM FORA ISPALA..LOL....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
COOL.... LOL... :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
MOWE UCNICE.....:D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
JAAA....SWATKO..... :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
alt="QuickPost" border="0"> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DA VAM NEBUDE DOSADNO EVO VAM JOŠ SLIKICA....
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




EVO MALO SLIKA...JA IH RADILA...HEHE....TO SU SLIKICE STAVLJENE SAMO ZA MOJE BEST FRENDICE GRCU,PETRU I ANDREJU.....VELIKA PUSA ZA VAS I SVE OSTALE........
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

SVI MOJI NJDRAZI

GRCA...LEGENDA....POZZZ.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ANDRE...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KIKA...KOKA...LUDACHA...SUPER CURA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
EVO VAM I MOJE SEKE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A TU JE I NEKOLIKO MOJIH SLIKA..:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I NARAVNO KOGA BI DRUGOG STAVILA NEGO MARINU:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EVO DA NEŠTA SAZNATE I O MENI,MOM ŽIVOTU I PRIJATELJIMA...=)

MOJE IME:Ten@
ROĐENA SAM:15.12.1993
SLUŠAM:Sve što mi dođe,ali najviše rock,pop...
MOJE OMILJENE GRUPE:Simple Plan,Green Day,Linkin Park,R.H.C.P. nickelblack....I OSTALE IMA IH JOŠ
NAJ PIJEVAČI:Avril Lavigne,Don Omar,Toše Proeski,Rihanna,Pink....IMA IH JOŠ...
ŠTA JA MISLIM O SEBI...........
NAJ BOJA:ima ih više..al izdvojit ću nekoliko....crna, ljubičasta, roza, tamno plava, smeđa itd
NAJ JELO:pizza
NAJ PIĆE:cedevita..i još votka.. :)
NAJ FILM:hairspray, step up 2
..i jošnešt kratko u meni.....
Ja sam cura...to naravno...društvena sam osoba i moji največi moto je da sve oko sebe nasmijem ili pokušam nasmijati...ali ako sam ljuta nemoj me dirati.....ŠALA...nevolim kad me netko gleda,smije mi se u lice,jel bi moglo biti svašta...lol...gušt mi se svađati,ali imam cilj da nekoga raživciram,a ne da se posvađam sa njim....šta ćeš takva sam....ko me nezna nek me upozna...=)
volim raditi gluposti....zekat se na satu....i tak volim sve kaj vole mladi.....
pusasvima..kissam vas......


EVO DA JOŠ NEŠT SAZNATE I O MOJIM FRENDICAMA I OSTALOJ EKIPI...

ANDERJA-A šta reci o njoj nego super cura....nema šta...njoj mogu sve svoje probleme reći i naravno ona meni sve govori,cura je stvarno super,sa njom vam nikada neće biti dosadno jel će uvijek bubnuti neku glupost,na koju se morate nasmijati od uha do uha...pa to je naša Andre
GRACIJA-ili Grca kako god...Ta cura je stvarno super,luda,otkačena....sluša stvarno supac muziku...ima puno prijatelja...ona vam je posebna ta cura stvarno zrači...pozitivno...to vam je naša Grca=)SUPER CURA
TANJA-A evo jedne od mojih koka...cura je fakat otkačena,luda do bola,ja i ona kad udružimo snage....joj to vam je onda pravi rat..lol....ma Tanchy je moja legenda stvarno super cura....nemam riječi....pusa....Tanchy
KRISTINA-Evo druge koke...mala legenda....stvarno je super....sa njom mi nikad nije dosadno na msn-u....uvijek provali neku glupost....ona je isto moja mala kokasta legenda....pusa kokastoj
PETRA-Ma ona ona vam je super,luda...volimo se zekati,šaliti...volimo malo neke cure zekati...no ima i dana kad ona mene zeka...uvijek se smijemo....glupostima koje dečki izvode na satu....samo da vam kažem neda se ona tak lako zekati na svoj račun....cura je opasna....grrrrrrrr....lol....pusa Petri...=)
ANA-Ta cura je stvarno super...uvijek mi pomogne oko nečega...luda je...mala je tak ratoborna...neda se ona....ma šala cura vam je stvarno super...mali slatkiš.....neznam šta bi više rekla o njoj.....hmmmm.....ma nemam komentara....ANA legenda si kissam te.....=)
...................
koga bi još napisala.....hmmmmmmmmmmm.....nemogu se sijetiti....ali stvarno svi ste mi vi super.....pa ako nekog nisam napisala neka se ne ljuti ili neka meni kaže dodat ću ga......lol......kisam vas.....sve..........pusa=)

EvO i zA vAs MaLo SlIkIcA

JA!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

JA OPET!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

E EVO ME OPET!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

MOJE STARKICE....MAAA...KAKO IH VOJIM....!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

I NEKOLIKO MOJIH NAJDRAZIH!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

andre...sekach moja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

moja najdraza petra freakiska...ma cupjr luda cura..naj si...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

I OVO JE MOJA PAULICH...MA CURA JE STVARNO PRESUPER
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




23.2.2008

DOK SJEDIM U MRAČNOME PROHLADNOM KUTKU,DOK MI LEDENE SUZE KLIZE NIZ OBRAZE BLIJEDE !!!!!!!!!


Postoji toliko ljudi koji ne mogu shvatiti mene moja lutanja,maštanja i sanjanja….kada će shvatiti da nisam toliko loša…kako izgledam..da ima nešto u meni u mome srcu…da znam šta znači osjećati ljubav,da znam šta znači voljeti…da znaju da mi je stalo do te osobe…ali ja , ja ne znam na koji način da to više dokažem…ne pronalazim više nikakav način….osim jednoga…sjesti u mračan,prohladan kutak i čekati dok me netko neizdigne iz njega…da me opet vrati k starom…kada mi više ledene suze neće teći niz blijede obraze kojima je potrebna nježna ruka koja će ih dotaknuti i ugrijati…koja će ih spasiti…da više nevenu…nego procvijetaju dobe onu boju proljeća…da osjete toplinu na obrzima…da ja više ne moram gledati u svijetlosti koja dopire do mene ,da više ne trebam gledati kako kapi kiše tužno padaju,klize idu,putuju,dolaze do dna ,dolaze tamo gdje više nema izlaska…gdje više neće osjetiti toplinu sunca i radost oko srca u vrijeme proljeća….ali kada gledam te kapi mislim u sebi,ne moraju one završiti svoj život baš kao ja…one su jače od mene neka ih netko izdigne neka padnu na crvenu ružu…sa kojom će doči do nekoga tko ima život…ma neka bilo gdje odu,samo da su sretnije od mene…ne želim da itko na ovome svijetu pati…ne želim da netko bude poput mene…neka imaju uz sebe nekoga tko će im biti podrška i tko će ih shvaćati u svemu do kraja života…ali ja neću biti među sretnim licima…ja…ja ću biti jedina koja će sjediti u tami na prohladnoj noći razmisljati o svemu…čekati kada će netko doći tko će me shvatiti,neka taj netko dođe neka me zagrli i ugrije moje obraze niz koje su klizile suze ledene…neka probije led u mome srcu,neka ono više ne vene neka ono procvjeta, neka primi onu boju ljubavi…koju nije do sada osjećalo.Mislim ono ga je osjećalo prema jednom osobi,ali je moja ljubav za njega bila skupa.Nije bila toliko skupa koliko je on nije znao cjeniti…nije mogao spoznati moje osjećaje….koji su harali kao oluja u mome srcu...bili su toliko jaki sve dok ih najveća pustinja nije uništila…od tada je moje srce uvenulo,nikada se nije vratilo k starom…samo ga iz toga može izvući netko koga moje srce čeka…al on više nikada neće htjeti biti moj…
Jednostavno neshvaćam sudbinu…zašto mi ne dopušta da ostatak života provedem pored osobe…do koje mi je stalo,za kojom moje srce strepi i iščekuje ga…zašto je takva,pitam se ćesto…jednostavno razmišljam,al nikad nemogu dobiti odgovor…
Ne znam jednostavno,ne znam zašto plačem….do koga mi je stalo toliko,ali niko mi nevijeruje pa čak ni on sam….možda nisam iskrena….možda nisam onakva izvana,možda nisam izvana kao barbie,ali sam iznutra još više od toga…ona ima izvana sve dok ja iznutra imam više nego što mi je potrebno,a najpotrebniji su mi osječaji...ljubav prema svijetu,mržnja prema nepoštenju,ali najvažnije što trebamo imati,jest iskrenost i osječaji,koje više nema svatko…ja imam i iskrena sam…možda i više od toga…nije me briga ako će netko reći išta o meni,nisam takva,ne gledam tako na svijet,ja ovaj svijet ne cjenim po nečemu materijalnom ili nečijem izgledu,prvo što napravim,jest to da ga pogledm u oći,škicnem mu u srce…i shvatim kakav je ko….shvatim kakav je iznutra…kakvo je njegovo srce…al takvih je ljudi vjerujte mi sve malo….neznam više što je na ovome svijetu dobro…to više nije to…nadam se da će mene,moja lutanja i maštanja netko shvatiti…da će mi vjerovati da će stati uz mene….
A do tada ja ću u mračnome prohladnom kutku u svojoj omiljenoj napola išaranoj majci na kojoj pišu imena mojih najdražih…sjediti…dok u ruci držim uvenulu ružu,koju sam htjela pokloniti osobi radi koje je u meni zima….radi koje moje srce sada vene poput crvene ruže,koju držim čvrsto u svojoj ruci…dok mi niz blijede oblake kližu ledene suze kao kiše jesenje…. =( =( =(

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ZBOGOM PRVOJ I POSLJEDNJOJ NAJVEĆOJ LJUBAVI

Dok mi suza klizi,niz obraz blijedi.
Ledena mi suza klizi,putuje do crvenih usana,koje su željne tvoga poljupca…
Čekaju,imaju želju,čeznu za nečime izgubljenim…čeznu za nečime što više nikada nemogu vratiti…Iako znaju da su izgubile nešto dragocijeno…nešto toliko vrijedno…Vrijednije od bilo kojeg dijamanta na svijetu ovome…Istina voljele su usne te,anđela tog dragocijenog,al' ne znaju zašto su izgubile anđela voljenog…
Ne znam zašto je on htio da patim ja i moje srce,a dobro je znao da mi je do njega stalo…da sam iskrena u svemu,da ga nikada ne bih lagala…a sada kada je sve izgubljeno i kada je moj život sveden na nulu…sada kada sam odlučila da mi je dosta ljubavi…neka mi on bude prvi i posljednji kog sam iskreno voljela…no on to nije znao…
A sada zbogom prvoj i posljednjoj nejvećoj nezaboravljenoj ljubavi…rekla sam teškim drhtajima…koji su stizali s mojih crvenih usana,koje su bile uvenule kao crvena ruža koja je bila na mome pisačem stolu stajala i mirisala na izgubljenu ljubav…




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo novi post je tu nadam se da vam se svidio...i tako život ponekad zna biti težak...al poeđemo preko toga,idemo dalje držimo se,iako iznutra venemo poput crne ruže...al život ide dalje i on nepita boli ili ne...papa...kissam vas sve....


23.02.2008. u 17:09

[ Comments (30) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]






evo novi post...moja mala pjesma...

Ispričavam se šta nisam dan poslje valentinova napisala post koji sam obečala nisam imala vremena,tj nisam bila previše na netu...evo nešto za vas...i sve koji su tužni i koji nemaju velike sreće u ljubavi...kao npr. moja sekica...ja...i ostali...al šta česš život ide dalje i nepita boli ili ne...on razara sve dok nedođe do posljednjih granica...
ZBOGOM NAJVEČOJ LJUBAVI

Brojala sam zvijzde na nebu,molila sam se za tebe Bogu
Poslala sam anđela na zemlju da te čuva..ma učinila sam sve za tebe samo da ti dobro bude...da vidim kako to utječe na ostale ljude.
Da vidim promjene sve,baš da vidim kako ti je i šta radiš sada bez mene.Dali me se sjetiš koji puta,baš da vidim dali ti je ljubav iskrena ili jako mutna......
No shvatila sam,da ti bez mene možeš...pa sam stoga zaboravila na tebe...moj anđeo te više ne čuva,niti više molim Boga za tebe,htjela bih ti reĆi ma ko te je_e.....ali tada rekoh......htijela bit bar ostaviti u svome srcu tvoje dvije uspomene... mene i tebe....i one divne nezaboravljene poljupce i zagrljaje....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


evo još sam malo slika stavila...post nije nešto super...al sam se bar potrudila...neču vam obečavati novi post,ali se nadam da će biti uskoro jer sam nešt super napisala...al nisam trenutno mogla to staviti...na blog...idem ja sad...pozzz svim mojim best frendicama...ajde Grc drži se...ma držat čemo se zajedno...hehe...pusa svima...


19.02.2008. u 19:02

[ Comments (13) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]






HAPPY VALENTINE'S DAY

sretansretansretansretanEvo da je napišem kratak post,ali sutra ide novi...jer več dugo nisam ništa pisala...pa da se i radi toga odužim...
Evo da vam napišem legendu kako je nastao dan pod imenom Valentinovo...to je dan zaljubljenih...pa ovom prilikom svima koji imaju danas imendan....SRETAN IMENDANyesyesyesyesyesyesyessretansretansretansretan

Drugo tumačenje također potjeće iz Rima, još dok je kršćanstvo bilo potpuno nova i mlada religija, živio je svećenik Valentin. Tadašnji car, Klaudije I, naredio je svim vojnicima da se niti slučajno smiju ženiti ili zaručivati, jer je držao da se vojnici (kao oženjeni ili zaručeni muškarci) neće htjeti boriti u njegovim ratovima, već će radije ostajati kod kuće sa svojim obiteljima. Svi svećenici odlučili su poštovati ovu carevu odluku pa nisu više htjeli vršiti sam obred vjenčanja. Svi, osim jednoga... Svećenik Valentin oglušio se na carevu odluku i počeo je potajno održavati ceremonije vjenčanja svih mladih parova koji su to željeli, sve dok ga nisu ulovili i bacili u tamnicu. 14. veljače (večer uoči rimskog proljetnog blagdana Luperkalije) svećeniku Valentinu odrubili su glavu. Nedugo nakon smrti narod ga je proglasio svecem pa kada se u Rimu učvrstilo kršćanstvo, svećenstvo je odlučilo spojiti blagdan Luperkalije i smrt Svetog Valentina u jedan. Odredili su da će se novi praznik slaviti 14.,a ime su mu dali u spomen na ovog sveca. Naravno da postoje i druge teorije o porijeklu ovog praznika, pa se mogu recimo pronaći teze da potječe od nekih poganskih obreda, dok druge pak govore kako se u srednjovijekovnim vremenima vjerovalo da se ptice počinju pariti 14. veljače, pa otuda običaj slanja " Valentinovskih" čestitki

TO JE BILA LEGENDA KAKO JE NASTAO DAN VALENTINOVO...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EVO TO BI BILO TO...EVO NAUČILA SAM I SLIKE STAVLJATI...JEEEE.....SUTRA NOVI POST.....MOJA PRIČA....KOJU SAM JA NAPISALA....PA NADAM SE DA ĆE VAM SE SVIDJETI...I DA VAM SE NARAVNO SVIDIO I OVAJ POST KOJI JE POSVEČEN SVIMA VAMA....PA STOGA JOŠ JEDNOM SRETNO VALENTINOVO SVIMA....I DA OVAJ DAN PROVEDETE ŠTO LJEPŠE MOŽETE....I AKO JE MOGUČE DA GAS PROVEDETE UZ OSOBU KOJU VOLITE.....PUSA SVIMA.....POGOTOVO MOM ANDELU I MOJIM CURAMA IZ RAZREDA.....ANDREJI,GRACIJI,PETRI I TANJI....KISSSSAM VAS........cerekcerekcerekcerekwavewavewavewavesretansretansretankisskisskisskisskissdeaddeaddeaddeadmahmahmah
Image Hosted by ImageShack.us



14.02.2008. u 10:59

[ Comments (18) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.