< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off






Linkovlje za mene, ali slobodno se poslužite
crazyauntpurl
Atrus
Iskra
Pituljica
Zrinka
Pinkeye's Twisted Jewelry
Rusulica
Maestra od Nesa
Djevojčica s knjižicama
Fuxa Felicity
Demona
Odjavna špica
Rahatli
Ta_____



i još
Ekviva
H-alter

Pollitika
Dave Barry
Gitak TV


Stripovi koje obožavam
Devil's Panties
Crap I Drew on My Lunch Break
Tentacle Monsters And The Women Who Love Them
Shortpacked!
Cyanide And Happiness
Pearls Before Swine
Piled Higher And Deeper
Calvin and Hobbes

Slika hostovana na Fotorola.com

17.03.2008., ponedjeljak

Zaključila sam da mi definitivno nedostaju životinje. Kućni ljubimci su idealni za kanaliziranje naših majčinskih osjećaja kad nismo spremni prihvatiti odgovornosti iz „Prve 3 su najvažnije“, mada se često pokaže da imati psa košta otprilike kao i imati dijete, uz razliku da psi (još uvijek) ne odlaze na fakultet.

Kad sam počela pisati ovaj blog, davne 2004. (to nije sad?), bila sam ponosna udomiteljica mlade štakorice, o kojoj sam, na blogu i osobno, pričala 24 sata dnevno. Kao prava ponosna mama, bila sam (i još jesam) uvjerena da na svijetu nije postojalo toliko pameti u glavi tako male kubikaže, kao ni toliko šarma u tako malo grama. Štakine slike pojavljivale su se na blogu svako malo (još su negdje u arhivi), a u stopu ih je pratila moja najljubljenija od svih ljubljenih mačaka – Vanda.

Mačke su apsolutne kraljice, ako se mene pita. Te su prokužile život i smisao do njihovih zadnjih atoma, i isijavaju mudrost u svakom trenu. Osobno se smatram sretnom što vječno služim kao skromni sluga njihovom rodu, jer na taj način mogu učiti od najboljih kako se uživa u životu, i kako se razlikuje bitno od nebitnog (npr: Spavanje na suncu – bitno. Ležanje u nečijem krilu – bitno. Uzrujavanje oko zavjesa – nebitno.).

Slika hostovana na Fotorola.com
Vandin "unworthy humans" pogled

Slika hostovana na Fotorola.com
Princeza u epizodi "Meaning of life"


Imala sam dvije ribice, ali me se nisu nešto dojmile. Jedina prilika kad su u meni izazvale emocionalne reakcije bila je kad su se prevrnule na leđa, jer si ipak ne mogu pomoć da, kad pronađem dva leša u posudi s vodom, ne osjetim: a) tugu, b) krivnju, uz neizbježno „jesam li ih trebala zaštiti od mačke?“

Neki ljudi su smatrali smiješnim što sam unutar dvije godine imala oko 5 hrčaka, koji su umirali brže nego što smo im mogli zapamtiti ime. Vjerujte, to uopće nije smiješno.
Hrčci su.. pa, okej. Mislim, nevjerojatno su slatki, i čovjek ih zavoli, koliko se može voljeti nešto samo zato što je mekano, fluffy i cuddly. Ali osim slatke njuškice, nježne dlake i repića za umrijet, većina njih nema puno što za pokazati. Jedina koja je imala imalo karaktera bila je Anđa, vrckava i tvroglava mala beštija, koja je bila nenadmašna u penjačkim vještinama i trpanju kikirikija u one male vrećice. Vjerojatno mi je najdraža dijelom i jer sam joj zahvalna što je uspjela ostati živa puno duže od drugih, što je za hrčke velika stvar.

Jučer sam se na ravelryju nazvala „ponosnom tetom irskog pšeničnog terijera“, jer izvjesna Slavonka sa slovenskim imenom često gricka moje uši. Obožavam je, mada se sve češće pitam je li jedina razlika između pasa i djece to što jedan ima mekanu dlaku, a drugi će jednog dana naučiti govoriti.

Trenutno nemam mjesta za kućnog ljubimca, i Čarobnjak i ja trebamo još malo vremena da se ukućimo i udomimo udvoje, prije nego počnem dovlačit furry stuff. A prošli tjedan mi je Ivana donijela nekoliko gljiva/bakterija (to je valjda neki simbiotski moment) za pravljenje kefira, koje sam ponosno proglasila Štefom i Đurđom, svojim novim kućnim ljubimcima. Mada ne zauzimaju puno prostora, moram reć da su zahtjevne skoro ko hrčci, stalno treba nešto cijediti, prati, prokuhavati, i još ni zbog koga nisam morala održavat temperaturu stana na 22 stupnja. Mada bi za neke bilo dobro da nisam dopustila da se prostorija ohladi ispod 10.

Uglavnom, nabrajajući te beštije koje jesu ili su bile moje i sekine, dolazim do zaključka koji ne znam da li da podijelim sa kefir-gospođama: svi naši kućni ljubimci imaju pozamašne guzice.


Slika hostovana na Fotorola.com
Ovo su Đurđa i Štefa. Štefa je veća.

- 16:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>