moj blog,samo moj

četvrtak, 27.04.2006.

evolucija unazad?!

Išla sam kod sestre u sobu i vidim na podu ZABAVNIK! I uzmem si ga ja da vidim jel u nutra piše kaj zanimljivog!!!!!!!!!!!! Pročitam je naslovnu stranicu i piše: ˛UPOZNAJTE LJUDE KOJI HODAJU ČETVERONOŠKE, IMAJU REP, POSVE SU PREKRIVENI DLAKOM˛ bljak,…….. listam je dalje i pokušavam naći stranicu gdje to piše da pročitam!! Užas stavili su sliku kak oni hodaju četveronoške!!!!!!!!! I još su stavili sliku nekog malog klinca koji se rodio s repom!!!! Poznat je jako i nazivaju ga Hanumanom, hinduskim majmunskim božanstvom s repom!!!!!!!!! Oh stvarno nemam riječi!!!!!!!!!!!!
Neki dan sam gledala televizor i bila je neka emisija o atomskoj bombi!!!!!!!!!!!!
Pokazali su slike kak je sva bilo uništeno,………… nevjerojatno!!!!!!!!!! I kaj je najgore pokazali su djecu koja su se rađala kao čudovišta zbog zračenja!!!!!!!!!!!!!!!
Jedna beba ja bih rekla otprilike da ima tri godine!!!!!!!! Naravno tada!! Ima normalnu facu,….. ali je jako mala! Jedva je hodala i imala je male nogice i nije imala stopala nego je imala ruke tj. dlan i dugačke prste!!!!!!! Malo je izgledalo koda je žaba!!!!!!!! velim vam užas!!!!!!! Pravi užas!!!!!!!!!!! A da ne pričam kaj sam još vidla!!!!!!!!!!! Mogu reć da sam požalila poslije kaj sam to gledala!!!!!!!!!! I sad kad se sjetim svega toga i ono kak su ljudi umirali zlo mi je!!!!!!!!! Evo kako jedan liječnik opisuje posljedice eksplozije: ……….pogled na njih je bio nepodnošljiv. Njihova lica i ruke bili su opečeni i natečeni, a veliki komadi kože gulili su se s mesa i visili kao krpe na strašilu,………….. kada smo ja i nives to pročitale ono užas nismo mogle vjerovat!!!!!!!!!!! Zamislite kak je bilo ljudima koji su to vidjeli i……….

Evo i jedno pismo američkog vojnika svojim roditeljima dog je bio u ratu u Vijetnamu:
………..danas je jedan moj prijatelj pred kolibom pozvao˛La Dai˛(dođi ovamo), a iz skloništa je izašao starac. Moj mu je prijatelj rekao da se makne………i bacio je u sklonište ručnu granatu. Dok je povlačio iglu, starac se uznemirio i počeo brbljati i trčati prema njemu i prema kolibi. Vojnik je, ne shvaćajući što želi, zaustavio starca nogometnim zahvatom……….dok je moj prijatelj bacao granatu i trčao u zaklon( tijekom četiri sekunde do eksplozije), čuli smo plač djeteta iz skloništa. Ništa nismo mogli učiniti…………… Nakon eksplozije našli smo majku, dvoje djece(dječaka i djevojčicu u dobi od oko šest i dvanaest godina) i jednu bebu gotovo novorođenče. To nam je starac pokušavao reći!………….. bilo je užasno!! Krhka dječja tijela bila su raznesena, doslovce osakaćena. Pogledali smo jedan drugoga i spalili kolibu,………..

a ovo je još gore!!!!!!!to smo nives i ja čitale pod povijesti jer nam je bilo dosadno pa smo pročitale u jednom satu sve izvore u knjizi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Za dva- tri sata putujem a ne mogu spavat!!!!!!!! Javit ću vam se kad se vratim!!!!!!!!kissssssss

- 22:51 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors