moj blog,samo moj

subota, 15.04.2006.

BUBANA SAM

Ajme užas bolesna sam!!!!!!! Grlo me boli imam temperaturu, kaj je najgore ne mogu niš jest i gutat!!!!!!!!!! Nisam išla na trening a tak sam imala volju!!!!!!!!!! Tu ležim i crkavam od dosade!!!!!!!! Jedina zabava mi je spavanje i gledanje nekih glupih crtica!!!!!!!! Nadam se da bum ozdravila jer sljedeći tjedan idem u njemacku tak da me nema par dana u školi!!!!!!!!! Vjerojatno idemo u četvrtak a vračamo se u utorak!!!!! Tak su se nekaj dogovarali a možda i ostanemo duže! Danas mi Lara slavi rođendan a ja ne mogu ic jer sam bubana!!!!! Zovem ja nju da joj čestitam rođ. A ona tak veselo joj teja jedva čekam da mi dođeš na rođendan!!!!!!!!! Kad sam joj rekla da ne mogu doc veli ona meni nema veze kaj si bolesna budeš na mom rođendanu ozdravila!!!!!!!!! Da je bar tak!!!!! A sada idem!!!!!!! I kad ozdravim onda cu vas komentirat

- 21:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors