moj blog,samo moj

subota, 15.04.2006.

ISUSOVA MUKA

Danas sam se probudila dosta kasno!! I ono baš sam se odmorila! Nisam baš niš zahtjevnog radila! Išla sam na trening i poslije na misu!!!!!!!! A sada gledam PASIJU! I ono užas,……. Kad sam vidla kak su ga bičevali, i ne znam kaj sve ne,……….. stvarno užas!!!!!!! Gledam i mislim si koji je ovo užas kak su ljudi mogli tak nekaj napravit!!!!! Nevjerojatno je kakvi su ljudi postojali i kakvi još uvijek postoje!!!!!!!!!!!! I gledam ovaj put koji je morao proći i nositi križ!!!!!!!!!!!!!!!!!! A kad je došao do mjesta gdje mu seljak koji je dolazio s polja pomogne nositi križ ona sam samo od jednom progovorila: …˛ I ONDA PRISILE NEKOG PROLAZNIKA KOJI JE DOLAZIO S POLJA ŠIMUNA CIRENCA OCA ALEKSANDROVA I RUFOVA DA MU PONESE KRIŽ˛……… to sam na misi čitala neku nedjelju!!!!!!!!!!!!!!!! A ovo razapinjanje. Sva sam se naježila i užas ne znam kaj da velim!!!!!!!!!!!!!! I ovo je jedan razlog zašto se bojim samrti!!!!!!!!! I to patnje i boli koju ću nanijet drugima, mučenja prije smrti,………………



I još samo



ISUSOVE RIJEČI S KRIŽA:
· Oče, oprosti im, ne znaju što čine!
· Zaista ti kažem: danas ćeš biti sa mnom u raju!
· Ženo evo ti sina! Sine evo ti majke!
· Žedan sam!
· Bože moj, Bože moj, zašto si me ostavio?
· Dovršeno je!
· Oče u ruke tvoje predajem duh svoj!

- 00:16 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors