moj blog,samo moj

utorak, 11.04.2006.

;-) ;-) ;-)

Juče je bilo super na treningu! Ome malene su učile stupati i mogu reč da im ide dobro! Došla je nama seniorkama nova cura i vele da je ok! Ja ju nisam vidla jer sam imala limačice a danas vjerojatno ne budemo imale trening zbog kiše!!!!!!! Sam da još velim gospođici anonimnoj ludnjamibangburninmad gle mislim ono to kaj si ti ljubomorna ja ne mrem niš to moraš sama s sobom riješit!yessmijeh Ak ti je glup moj blog zakaj ga onda čitaš i ostavljaš mi komentare,…………. Pre očito je da je moj blog bolji od tvog upsssss ak ti uopće imaš blog!!!!!!!!!!!!!!! To bi bilo to!!!!!! I pusa Nives,Bery i Nini!!!!!!!!smijeh A joj zaboravila sam pusa i vama koji me komentirate tj. moj blog i naravno vi koji mi niste ostavili komentar a čitate me!!!!!!! Bayhrvatska

- 14:59 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors