ponedjeljak, 05.06.2006.

Pazi! Here comes the great big white stupid whale (feMALE)

If the medication doesn't work can I out smoke them with marijuana???

Baš kada pomislim da je sve u redu, da je sve opet kako bi trebalo biti, da sam se napokon riješio nekih stvari u životu i da sada može samo ići na bolje. I što dobijem?? Some stupid fate bitchslaps me in the middle of my unshaved face!
Ulijeće mi stara danas u sobu. Pokazuje kutijicu sa prstenjem i nešto dribla. Gasim R.A.T.M. i posvećujem svu svoju pozornost svojoj dragoj mamici. I sada ona baljezga nešto o nekom zlatnom prstenu kako nedostaje iz kutijice. I ja onako naivan upitam I kakve to sad veze ima sa mnom?? Ne nosim zlato, to je ženski prsten bio i osim toga imam osam svojih prstenja???
A odgovor??? Hehe... Optužila je mene i moju bivšu koja je često ostajala sama doma. Znao sam da ju nije pretjerano voljela iako je cura i više nego draga i dobra, ali da je njeno nepodnošenje te osobe bilo toliko veliko da šest mjeseci nakon našeg prekida ona ima obraza optužiti ju za krađu s time da ona nije bila solo u stanu još od sedmog mjeseca prošle godine! Užas. Sa kim ja to živim???? Uvijek sam mislio da je dobra i krasna, ali sada... Mislim, znala je preuveličano reagirati na mnoge stvari, ali ovo je stvarno kap koja je jednostavno prelila čašu. Nek se jebe ona i njen prsten u vrijednosti od dvijesto kuna!
Selim se prvom prilikom. A kada ostane bez posla onda će se pitati koga je optuživala za krađu nekog jadnog i d*bilnog prstena.
Toliko sam bijesan da bi mogao eksplodirati i porazbijati sve u stanu!!!!!!!!!!


P.S. notebookVrijedi li za ovo pecati pet i po somova u obližnjem ribnjaku?

- 12:38 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Website Counters


Nešto o meni:
DO NOT LABEL ME
I iako je raširena pretpostavka kako sam bahato i umišljeno đubre u svoju obranu kažem: Nevin, dok se ne dokaže suprotno.
Ukoliko vam se ne sviđa ono što piše možete zatvoriti ovu stranicu i krenuti sa novom. Nitko vas ne tjera da provodite svoje dragocjeno vrijeme čitajući nešto što vam stvara neizlječivi čir na želucu.
Ukoliko se ne slažete sa nečim što sam napisao, slobodno napišite svoje mišljenje. No, uz glupe komentare sljede i glupi potezi (sankcije), pa ako nemate što pametnog za reć bolje šutite. Svako neslaganje sa mojim stavovima je dobro došlo ukoliko ste u stanju to isto neslaganje koliko toliko suvislo obrazložiti.
Ovo je namjenjeno prvenstveno zabavi, ubijanju dosade, slobodi izražaja i kreativnosti, te još jedan u nizu pokušaja privlačenja pozornosti i ispucavanja neželjenih i nagomilanih fristracija.
Hvala na razumijevanju.




Life is a circle. A perfect circle =p




MY life
Go to work, go to school
Get an education, so you won't be a fool
Be a doctor, PHD, all that shit, that's not for me

All my life people tell what to say
This is my life live it my own way

Was so blind could not see
figures of authortity, always standing behind me,
ready to come down on me

All my life people tell what to say
This is my life live it my own way

Sick of it all

dead

ne idi glavom kroz zid kada mozes bageromnjami

ne kupuj hrčka ukoliko nisi siguran da želiš slušati cviljenje koluta cilu bogovsku noć!!!!lud