nedjelja, 28.05.2006.

Da, znam, idem za svim turcima

np. Project hate - Blessed are we to be lied upon (when we are done, your flesh will be ours)



Eto nađoh ovo na početnoj stranici svima nam dragog bloga i odlučih slijediti mase. Njih desetak da budem precizniji. Ovo je slikica mojeg blogerskog/neradnog/razbibrižnog/cmarovskog/icq-evskog/glazbenog/filmskog/samozadovoljavajućeg kutka u sobi mi spavaćoj smijeh

np. Rage against the machine - Bulls on parade (Evil empire)

Gledao sam ostale slikice. Stolovi pospremljeni. CD-i poslagani (vjerojatno abecednim redom). Nema prašine. Kao u nekakvom staklenom zatvoru.

Pridružite se ovoj akciji....

- 18:51 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Website Counters


Nešto o meni:
DO NOT LABEL ME
I iako je raširena pretpostavka kako sam bahato i umišljeno đubre u svoju obranu kažem: Nevin, dok se ne dokaže suprotno.
Ukoliko vam se ne sviđa ono što piše možete zatvoriti ovu stranicu i krenuti sa novom. Nitko vas ne tjera da provodite svoje dragocjeno vrijeme čitajući nešto što vam stvara neizlječivi čir na želucu.
Ukoliko se ne slažete sa nečim što sam napisao, slobodno napišite svoje mišljenje. No, uz glupe komentare sljede i glupi potezi (sankcije), pa ako nemate što pametnog za reć bolje šutite. Svako neslaganje sa mojim stavovima je dobro došlo ukoliko ste u stanju to isto neslaganje koliko toliko suvislo obrazložiti.
Ovo je namjenjeno prvenstveno zabavi, ubijanju dosade, slobodi izražaja i kreativnosti, te još jedan u nizu pokušaja privlačenja pozornosti i ispucavanja neželjenih i nagomilanih fristracija.
Hvala na razumijevanju.




Life is a circle. A perfect circle =p




MY life
Go to work, go to school
Get an education, so you won't be a fool
Be a doctor, PHD, all that shit, that's not for me

All my life people tell what to say
This is my life live it my own way

Was so blind could not see
figures of authortity, always standing behind me,
ready to come down on me

All my life people tell what to say
This is my life live it my own way

Sick of it all

dead

ne idi glavom kroz zid kada mozes bageromnjami

ne kupuj hrčka ukoliko nisi siguran da želiš slušati cviljenje koluta cilu bogovsku noć!!!!lud