12.10.2008., nedjelja

xXRadiated Tissue Extracted, Decontamination Procedure InitiatedXx

Doma sam u pol 6 ujutro...

Standardna situacija, lol...

Ali budan sam...

Piše mi se...

Hmmm...

Izražavanje nelagode i kontaminacija prostora nepotrebnim informacijama.

Izkrivljavanje svijesti do limita...

Gledam tu kroz prozor u BUNCH magle koja prijeti zagušenjem atmosfere, sve kao da je pod opsadom dima...

Mrak, pred jutro...

Atmosfera Prie Kaosa oO

Strašno...

Još sam jednom doživio tolko kaotičnu scenu.. kad sam se vračao kući i puhao je neki predapokaliptični vjetar sa iradičnim smjerom kretanja...

Strašno.. Spooky noch...

Ova je iskrivljena upotpuno, gledana iz percepcije semi lucidnosti i želje za kontrolom...

Pitanje za raspravu...

Coca cola il Mc'donalds??

Tko koga pwna u promociji, marketingu, zaradi i osvještenosti stanovništva..

Naš zakljućak kola... vi ponudite svoj.. LooL

Pere me melodet faza..

mmm, melodet...

osjećam se skučeno na prostorima s mnogo ljudi...

Strah od globalne zajednice sa ljudima slabijeg spektra svaćanja..

Lošizam -.-

Tlačim trebao bi prestat...

Čuvajte se i ...

AttiTude aND REspecT

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3