06.09.2008., subota

Gamma burst Exposure and Post Detoxification procedure, and other valuable information... #1

Glitter of a single thought's frustration
turns to my attention to a small man's desire

absolute power over fire and water
wind and dust...

Pushing it through with my life's ultimate force..


With fire of my scourging rage,
And the Flood of my tears...

My material embodiment erased,
With the winds of my screams ...

I end my pain...

acknowledge my epitaph's rusted case

Close my mechanical chest, and start the life's experiment again...


oO....

neam blage sad sam došo doma i uništen napisao ovo.. vjerujem da će imat više značenja kad se probudim...

ali mislim da sam ovime sam sebi podosta pomagao u potrazi za savršenim izrazom za moje trenutačno mentallno stanje...

Život teće kroz nas kao što ulja i goriva teku kroh mehaničke "organizme"..

tko zna možda će jednoga dana i oni osjetit ovu bol koju ljudsko stanje može proizvesti...

"God help us all", kada svate da mogu to dostić...

Vidjet ću ogromnu hrpu emikro elektronskih spojev potrebnih za brzu obradu podataka konstruktivno vezanu za konstruirana kučišta i sisteme za hlađenje...

iti ti SUPER KOMPJUTER!!

mmmm...

Život je ...

to vi nadopunite...
kako vam paše...

Neću vam narušavat iluziju/konstrukciju/spoznaju

AttITude ANd REŠpekt

valuable




02.09.2008., utorak

World in a word...

Waooo... Zar opet...

Eto ga.. Opet...

Opet me pogodio taj određeni vremenski period u kojem smatram da se izražavat riječima i mislima potpuo je potrebno za moj duh i um...

Trenutak spoznaje ovog zemaljskog prostranstva što me navelo da opet pišem ovo sve...

Navelo me isto što i kada sam počinjao...

duševni nemir i želja da se ponovo obratim nekome tko mi možda može pomoći ili možda ja njemu ili pak da se obostrano saslušamo te izvučemo konkretne zaključke...

Želim se ponovo posvetit pravoj i jedinoj svetinji i manifestaciji ljudskog uma...

RIJEČI...

Toj jednostavnoj dvo dimenzionalnoj potrebi ljudskog života bez kojeg se živi sakato ili ne živi...

RIJEČ...

sam pojam u meni budi strahopoštovanje i divljenje...

tečnost, snagu, mogučnost,

Želim se raspisat i udisat svoje snove te crtat ih bojama mojih čudnobojnih očiju...

kompromitirat dimenzionalnu mogučnost samim svodom riječi i položaj prodornosti riječi iskoristit u svrhe masovnog uništenja mentalne gladi i neimaštine i siromaštva...

riječ kako riječ, riječ kao misao, riječ kao slika...

riječ kao sve...

makro kozmos pojmova na našem je raspolaganju samo ga trebamo instalirat i pokrenut u windowsima našeg osobnog računala ( dakle ne onog atlona kaj imaš u svojoj sobi neg onog u bulji )...

word...

sječate se kak je prije počinjala ona neka katolička emisija...

"u početku bijaše riječ"


Vjerujte u nju jer jedino nas to može izbavit iz mentalnog ponora i crnog skrin sejvera našeg mozga...

Potrudite se ...

U staroj maniri...

Attitude and ReŠpekt...

Čujemo se ponovo uskoro...






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3