13.01.2007., subota

AM I Celestial or made from matter??? Both but material means more to me then my STARDUST past... ( not to me, to YOU =) )

Oj hey... Ovih dana sve vrvi oko mene.. Napetosti i raskoli i prekidi i ponovi početci...
Nekako začinjeno... Prava pravcata sapunica...

No nije bitno...
Ja samo želim biti sretan,a da nikome ne stajem na put u njegovoj/njezinoj sreći..

"BE WHAT U WANNA BE JUST BE HAPPY WHEN U DO IT, AND DONT MAKE SOMEBODY UNHAPPY WHEN U SMILE" - nekada davno sam to izjavio u jednim drukčijim okolnostima...

al neki to ne poštuju...
Ljudima nije do smjeha ni do duhovnog jedinstva na razini zajedništva i savladavanja prepreka uz pomoč
najbližnjih...

Ponekad previše ma reza svoju guzu da bi vidli da neko tone iza njih...
Naravno ponekadnita sebičnost nije loša stvar...
Dakako,poželjna je u trenutcima savršenstva (osječajnog, mentalnog ili nečeg GNJ,
nijebitno) ,glavno je da je savršeno... Al svejedno se treba djelit...

To je ono što nas odvaja od beštija/živina (neželim reč životinje ,jer ima i životinja koje su savršeno dobre i umiljate ,i mare puno više nego neki ljudi)

Npr... Pingvini...
Čekaju svoje ženke i griju svoje neizlegnute potomke, te na kraju doživotno održavaju svoju vezu
jedinstva i suživota...

Savršen primjer srodnih duša... svi bi trebali bit pingači i malo zaživjet pingu life...

NO uostalom...

Suživot je jedan pojam nekima nepojmljiv...
no nećemo o tome...

Tako ja imam suživot sa SOILWORKom bang

Neznam...
Primjetio sam da sve češće spominjem svog bambusa (nekako sam se promijenio od kad čitam jednu knjigu) koja mi govorida je sve u svemiru
Jedinstveno i da smo svi mi jedna VEEELIKA energija...

Svi smo mi samo ostaci zvijezda...
U koju su viša bića udahnula oluju osjećaja i mogućnosti...

Mi smo nekad bili samo kupola ili prazna prostorija preživljavanja...
Jednostavno smo bili goli...
ne mislim bez odjeće nego...
Nesposobni prihvatit Energiju jedinstva i suosjećanja...

Od dana tadašnjeg, kada su nas stvorili mi hodamo kao bića želje i ideje..
Od tada vjerujemo...
To nam je ostalo do dana današnjeg... premda da su od tada...
Prošla velika razdoblja...

3 pada Atlantide,pad Sumera, Egipta, Tolteka i ostalih velikana...
Pitate se zašto su sve te civilizacije propale???

Hmmm dat ču vam odgovor...

ako bolje proučite sve ove civilizacije... Uapazit će te, jednu stvar...
Sve su povezane sa zvijezdama i bazirale su se na prekomjernoj duhovnosti...

I nisu pokoravali nego se preventivno i obrambeno napredovali s teritorijem...

Poanta njih nije bilo ratovanje niti osvajanje radi većeg tržišta ili uvoza egzotičnog materijala...
Nego su širili ruku svojeg duhovnog utjecaja na izgubljene ljude u potrazi za sobom...

1. Atlantida je propala zbog djece Beliala (materijalističnog društva koje se baziralo na današnjim vrijednostima i zauzimala hedonističke stavove)
Uništena je zbog nepotrebe da se brani nego je uništena iz nutra...
Nitko joj nije ništa mogao jer je Atlantida tada bilasve što je čovjek imao...

2. Sumer je propao zbog ratovo koji su uzrokovani ogorčenim materijalistima unutar savršenog društva gdje materija nije bila potrebna, nego je korištena isključivo u svrhe pojednostavljanja života, i smanjenja tegoba života... Dakle u medicinu i korisne znanosti...
Neki će zamijeniti sumer sa babilonskom i perzijskom civilizacijom ,ali sve one su materijalistički ustrojenije od izvornih Asirskih i Sumerskih civilizacija...

(koristim neke netočne pojmove jer neki možda nisu upučeni toliko u ovo ,al kad čuju ovo lakše im se orijentirat) oprostite na tome.. Ne smatram vas glupima... Niti vas želim mjenjat i tjerat da učite povijest...
:D zujo

Sam dajte... Ali svatite poantu svega ovoga na kraju...

3. Egipat je propaozbok invazija i konstantnog otimanja i borbe.. Sve to je iscrpilo prvobitne ciljeve egipatskih faraona... Dakako uvijek sve ovisi o osobi koja vlada i koliko je labilna i sposobna te sklona manipulaciji...
Propalo je zbog "primitivne" vojne znanosti... Dakle egipčani su imali vojsku za preventivne ratove... 1. Alexandar Veliki, pa rimljani... svi oni su se okomili na dragulj Nila... Egipatska duhovnost daleko je poznata samo što je previše krivo interpretirana kroz školske knjige i priče na TVu... Sve je to zbog ljudi koji ne žele da svijet izgubi novčanu vrijednost...

4.Tolteci sujednostavno nestali i nasljedili su ih drugi narodi.. Tolteci su misteriozno nestali iz svijetske povijesti ( alternativna povijest veli da su pronašli put u višu dimenziju svijesti), nasljedili su ih Azteci, Maye, Inke i bla... Spiritualnost kod ovih je prikazana kao nužno zlo... Govori se o masovnim ubijanjima i klanjima... No sveje to apsolutnopretjerano...
I primitivno... neka objasne kako su ti primitivcigradili ovo sve što postojitamo... Piramide po stotinjak metara
Zidovi rađeni od kamenih blokova po stotine tona višekutnih struktura koje se kao pazle slažu jedan u drugi... Prekrasno...
Španjolci su ih pobili i pokrstili jer se ovi nisu znali branit i mislili su da su oni bogovi koji su ponovo sišli sneba...
Ponekom njihovom zvjezdanom ciklusu svake 52 god dolazi bog s mora... I oni su baš došli 52. god ciklusa i pokorili su se...

Eto blablam bezveze.. NO poanta je da su sve ove civilizacije pronašle energijsko jedinstvo materije i duhovnog...
Živjeli su za kozmičku energiju ,jer su bili ta energija...

Neki kažu i ja vjerujem ipostojedokazi da piramide proizvode korisnu energiju... pogotovo u određenim dimenzijama.. No o tome u next postu...

energija i duhovno iznad materje i koristoljublja...

Toliko dokaza postoji o svemu ,ali pravimo se slijepi i gluhi na to...

Nemogu ni reč koliko sam raočaran...

Ali ja sam pronašao svoj put u raj i tako ću ga i dočekat...
Idem tamo gdje me Vole...
Gdje je u zvijezdama upisano ime ljubavi...

Ah Zvijezde... sad bih najrađe o njima,al neželim zamarat... Ako želite pisal bum vam i o tome... Samo me zamolite :D XD

Tako sam inspiriran ,al nemogu vam to pisat previše je toga za napisat...

To su deseci pročitanih knjiga u 1 malom postu!!!!

ARGH...

No da...

Volim voljeti i nevolim mrziti i činiti nedaće

Al ispalo je kao da jesam... Nije trebalo tako bit... No neželim dalje kao da kukam za prošlosti...
Premda bih ja volio PROOOOŠLOST.. Al ovu o kojoj volim pisat...

Želim reč ljudima budite savršeni u svome NESAVRŠENSTVU, jer ja se tako smatram...
Sve moje mane su nadopunjive i vrline nadogradive...

Tu sam uzmite me i popravite me kao brod od legiča...
Savršen jekad ga napravite po knjizi ,al uvijek želite nešto nadodat... :D

Svi smo takvi...

Kraj je praznika... Počeo sam opet igrat nogomet danas... Nakon točno godinu dana stanke...
Ah... Zaboravih kako mi je branjenje ispunjujuč osjećaj...

Nije išlo baš bajno ,ali zadovoljavajuće ...

Vračam se u formu... A i drago mi je što su me prihvatili staaaaari prijatelji...

Ah... TO S BILI DANI!!!!

dani slipknota, korna, sepulture i soulflya... (oni koji znaju Dobro će se nasmijat)

Kaj ja znam kaj da vam još velim...

Hmmm... možda da poneku pjesmicu napišem...

Ne znam... Ništa mi nepada napamet...
Evo jedna...

Pjesmice koje tjeraju StankiČa u baby fazu!!!

SoILWoRK - THe FLaMEoUT

Don't look for compassion as long as you
Keep turning away
It's all that matters to me
When I try to puzzle your pain
You struggle against yourself by living in the dust
Can't you realize there's no one here who you can't trust
May the gods have mercy on your bastard brain
Hold on one more second my fatal one

Chorus
Feeding angels with despair
Flameouts reigning everywhere
And you need it so, you just can't let it go away

I try hard to pull the strings of your life, adopting my
soul to figure out what's right
Deep down I know you can make it shine
-Save yourself and do not decline
An acute manner for an acute self-destructive kind
It is structured before your eyes
you're so inferior and vile!
A creator of demonized stress and steals the crown from
the evil ones living in his mess

The remnants of his youth lies public
just if someone cares...
-Swallow the bitter pill and justify!


Feeding angels with despair
Flameouts reigning everywhere
And you need it so, you just can't let it go away

So here you stand all alone
where is the face that I used to know
can't believe you never found out why?
why keep on hurting yourself

Your time is running out
I think ends right now
Your time is running out
I believe it stops right now

You struggle against yourself by living in the dust
Can't you realize there's no one here who you can't trust
May the gods have mercy on your bastard brain
Hold on one more second my fatal one


Feeding angels with despair
flameout's reigning everywhere
And you need it so, you just can't let it go away


SOILWORK - STABBING THE DRAMA

My declaration hurts, just wanna stab it right now!
Congratulations, you've found yourself
Been preaching too many times to an hysterical mind
So won't you fucking behave yourself...
It's all in there, without despair
So you've saved your soul?
It always depends who will deliver
Have you ever known
Such a beautiful mind that gives you shelter

I'm waiting for something to show,
I might as well...
Just drag me down so low!

I'm down the drain and I've got nothing to fear
With a polluted mind
I had my share of losing
Don't you ever cross that line
So you've saved your soul?
It always depends who will deliver
Have you ever known
Such a beautiful mind that gives you shelter

Break the record, in a second, cherish your mental weapons
Watch the progress from an aspect that's stabbing the drama inside..

I'm waiting for something to show,
I might as well...
Just drag me down so low!
I'm aiming for something to show,
My punishment
For being down so low!

I can't believe how it used to be,
Selfish minds were abusing me
Self pity and determined to crawl
Manipulation of a merciful - soul!

I'm waiting for something to show,
I might as well...
Just drag me down so low!
I'm aiming for something to show,
My punishment
For being down so low!


VOLIM VAS SVE...
I moje dve male sekice koje trenutno spavaju u mojoj sobi i baš su slatke dok šute rofl smijeh

Pozdrav i DO ČITANJA!!!

Uživajte i osjetite Energiju jedinstva i podarite ju drugome... :D
Kako ovo HIPI i GAY ZVUČI :D XD =)=)=)=)

ATTITUDe AnD rEŠPEKT

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3