...


nedjelje sam uvijek mrzila. kad god se nešto ružno događalo, kad god sam tužna i uplakana, kad god me starci raspizde uvijek je nedjelja.
danas je prilično sjeban dan.
išla sam sa sestričnom do škole i nema nikog živog. poslje su došli al to nije bitno jer je bilo užasno dosadno.
zato sam otišla. dođem doma i zaključana vrata. nema nikog. sjedim ispred i slušam ziku. još ih nema.
i onda se sjetim nečega. sjetim se mjesta svoje sreće. i odem tamo. ja volim noć. došla sam i bila sam sama. bilo mi je lijepo. smijala sam se i plakala. sjećanja te uvijek stignu. bila sam sama tamo prvi put...sama....nije mi žao što sam otišla


npravila sam ovaj novi blog jer sam mislila da ću tako pobjeć od nekih stvari...al ipak mislim da će bit sličan onom starom...vama mogu reć i ono što nije tako bajno

05.08.2007. u 21:40 || K 13 | P | # | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

...

Linkovi

rock dizajni
damir158
simpa dizajn
ljubavne katastrofe
°CoCo°
different
zagreba%u010Dke ma%u017Eoretkinje
L I J A
debela na dijeti
serdnjo%u0161kolci
scegetalcek
o%u010De%u0161 pepermint
folk blog

MALO O MENI

IME: gaby
NISKA: 162 CM
TEŠKA: 49 kg
VOLIM: ništa ne radit, gledat telku, slušat ziku, tree hill, zgodne dečke, košarku, nogomet, brze aute, zajebavat se s ekipom, vozit se na motorima, slatkiše, žvake
NE VOLIM: učit, pisat ispite, kad su mi starci doma, nadrkane ljude koji živciraju sve oko sebe, kad mi netko laže u facu, kad me netko provocira, kad me netko podcjenjuje, gleda čudno zbog tog što slušam onu muziku koju slušam, kad mi netko zapovjeda
SLUŠAM: sve, uglavnom cajke, a onda hip-hop, retro, disco, hrvatsko, rock, techno
JA SAM: prilično vesela i volim se zezat, al kad me netko razjebe puknem

~ Šimpy (: *