Carpe diem 007

ponedjeljak, 01.06.2020.

ANALITIČARKA I POL

Dakle....naslov odgovara mojoj karakternoj osobini koju bih jako rado promijenila. Da malo preobličim Gargamelove riječi (da imam sina od 6 godina i gledam Štrumfove): "Maknut ću ja te svoje analize makar mi to biĺo zadnje što ću učiniti u životu." Naravno da malo preuveličavam....mlada sam još za "zadnje u životu". Mlada kao rosa u podne....mislim, ipak gledam crtiće sa sinom pa sam sa svojih 38 mlada u duši. Trudim se ne biti tolika analitičarka, ali ponekad samu sebe izluđujem, a vjerujem i neke svoje prijatelje. Ako me ovdje čitate, hvala što me se niste odrekli preko novina. Ponosna sam na sebe što osvještavam te svoje bjesomučne analize pa ih je u zadnje vrijeme sve manje, ali priznajem da mi je to boljka.B Metoda: "Što bih sad da nemam ovih misli?" mi pomaže da budem manje analitičarka i filozof. Svejedno, još uvijek postoji taj dio mene kao dio moje ličnosti. Eto....vidljivo je iz priloženog da sam napisala jako puno toga, a poante nigdje. Dakle....zanimljiva mi je činjenica kako se ljudi mijenjaju što naravno vidim i po sebi. Vjerujem da ste jako puno puta izgovorili riječi poput: "Da sam tada imala ovu pamet ne bih nikad to napravio/la." I ja sam naravno to izgovorila nebrojeno puta, ali više to ne radim. Napokon sam osvijestila da živim u sadašnjosti. Što je bilo, bilo je i dobro da je bilo, jer da nije bilo ne bi mene sada tu bilo. Šalu na stranu, zahvalna sam na životnim lekcijama, sve nam je to škola pa budemo pametniji, makar gledali crtiće i smijali se istima sa svojim 38 godina.

01.06.2020. u 20:07 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2020  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi