tko je tko(2004.)
Ston, 18. srpnja - 8. kolovoza 2004.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
osobne informacije
o sudionicima akcije
Task Force 2004.
u Stonu.

Uređuje:
Ruža Rajić

Linkovi
Task Force (službeno)
Task Force (neslužbeno)
Task Force - Tko Je Tko

Hrvatska Matica Iseljenika
Grad Pula
Blog.hr

Blogovi vezani uz Task Force:
Radionice
Tulumi
Izleti
Hrana

Branko Meštrić, voditelj WEB radionice

Evo mene drugi put na Taskforce. Dok sam lani u Zaostrogu bio dežurni šumar, planinar, informatičar i vozač, pa sam projektirao staze, vodio radove u šumi, razvozio ljude na posao i na piknike, a brinuo se i o računalnoj opremi i webu, ove godine imam puno jednostavniji zadatak. Samo sam pribavio ponešto računala i opreme za ovu web radionicu, vodim web radionicu. Dobro, imao sam pomalo prste i u traženju posla za šumarsku ekipu (iako sam zamišljao pomalo drukčiju stazu), a priznajem i da sam kriv za izlet na Neretvu.
Mnogo prije, u sklopu dugoročnih priprema za Taskforce, poradio sam ponešto u svezi Mladena i Filipa, a kako bi vi ovdje imali adekvatno društvo vršnjaka u internet caffeu.
Inače, nas trojica i Vedrana, a potom i Goran, koji vas je vodio u Metkoviću, smo članovi Planinarskog društva ŠUMAR i zapravo kao društvo se brinemo za određeni segment poslova na Taskforceu i u tome pomažemo Matici. Iako ove godine nemate pravog planinarskog zadatka, postoji još mogućnost da u zadnjem tjednu poradimo ponešto oko jedne spilje u blizini Stona.

#