I.. mislim da je to sada stvarno okeJ.

Tebi... Nije mi bitno što ti više nisam najvažnija[Ti biraš.]
Tebi... Nije mi bitno što mi svaki dan pokazuješ da nisam onakva kakva želiš da budem. [Nađi si drugo djete.]
Tebi... Nije mi bitno što me ne slušaš dok ti govorim nešto važno. [Od sad, ni ja više ne slušam.]
Tebi...Nije mi bitno što ti ne značim ništa. [Ne značiš ni ti meni.]
Tebi...Nije mi bitno što nisam ko svaka druga osoba na svijetu. [Zato ti jesi, kopijo.]
Tebi... Nije mi bitno što misliš da sam se promjenila. [Promjene su dobre]

Da, sada mi stvarno više nije bitno.

*
Dižem glavu gore, Osmjehnem se sunčeku koje me tako lijepo grije. Udahnem [Breathe in, breathe out, honey!] i krećem Naprijed. Neću dopustiti da se vraćam nazad. To je level u igri koji sam davno prošla i nema vraćanja nazad. Novi level, Novo poglavlje moga života.


***
Volim vas puno, ljubim vas sve..
I.. skoro ću napisat pravi post. aj promiiiis. aj promis.
lalalalalaaaaaa
Čuvajte se!
:)

11.04.2008. - 16:12 - Komentari { 7 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.