Bila sam na izletu....

Dakle, jučer sam bila s razredom na izletu. Išli smo u Rijeku, Opatiju i Trsat. Sve u svemu bilo je jako super.
Krenimo od početka (a ne valjda od kraja). Prvo smo se u 15 do 7 pojavili pred školom da bi u 7 krenuli. Ja i moje curke(a znate koje) smo zauzeli gore mjesta ali su profe srale da neetko dođe dolje. Mi, dobre dušice odemo dolje. I tako smo na početku pričali, slušali muziku i dr.. Ah tak je to na početku. I šta mislite tko je onda dobio temperaturu?? Pa jaaa.
Ali to se brzo riješilo, odspavala sam pola sata i nestala je..=)
I tako došli mi do Rijeke, tamo gledali neku crkvu i neki dosadni film.. Otišli u bus, i tako zajebavali na katu Svibu(jadan on) do Lovrana. E tamo smo papali. Uff, čekali smo ručak tak dugo da je Tina počela zajebavat konobare, piiiiz men. Valjda smo im postali toliko dosadni da su nam morali dat jest.
A jelo, bljuuuu. Neki njoki s 4 vrste sira, piletina koja pliva u masti i još brdo brokulica i sličnog povrća... čak im je i sladoled bio čudan...
I onda opet pješačili mali maraton do busa. Na tome me maratonu Tina skinula nasred ulice. Joooj, osvetit ću se ja. Da, u grudnjaku nasred ceste. I svi se smiju, niko ne pomaže.hehe
Opet pol sata vožnje do Opatije. Tamo smo se kupaliiii, doduše ne mi, oni, ja nisam..
Zaboravila ručnik.. Ali svejedno sam bila mokra... Prvo sam imala tininu majicu i ona je bila skroz mokra jer su me zalili s cijelom bocom.. grrr
Presvučem se ja i stojim normalno, pričam s nekim, kad samo osjetim nešto hladno klizi niz leđa..
Auč. I kažu oni meni, "pa vidjeli smo da si skroz suha". I tako sam ja do doma bila mokrih gaća..
Onda smo se do doma zajebavali, slušali muziku, neki plakali i tako. Sjebano, a?
Tea se neš naljutila na jednu curu i onda se malo na meni iskalila, i sad ne pričamo. Život je prekratak da bi mene neko zajebavao. I Dora isto, cura je jadna totalno, tračara. Ma eto, malo sam se zakačila s nekima, neka itako me boli ku*** za sve.



Nemam više šta reć, to je to što se tičle izleta. Pusa svima..


EDIT:
pomirila sam se s teom=)
i da, na izletu smo imali ženu-vozačicu, plavuša al dobo vozi=)
pusa


EDIT:
Evo, javljam se nakon što smo došle iz kina. Dakle, bile smo Iva, Tea i ja. Gledale smo Shreka, ono mi s još hrpom klinaca željnih crtića. Mislim mene boli kurac, ja vooolim ŠREKA. I tako, klinci su vam genijalni, jedan sa satom nas je stalno ispitivao nešto, mislim da se zvao Čmarko (iva rekla). I jedna klinka se počela plakati kad je umrla žaba, pa sam joj ja rekla da je to samo crtić pa mi je njezin dragi otac rekao da se smirim. kmeč*šmrc*
I Tea je bila tužna jer se nije obukla kako je htijela. Pa nije htijela nigdje, samo se skrivala. *ou jea*
I tako je završio crtiČ i onda smo išle do trga.
Srele par poznanika, zajebavale se malo, pjevale spužva bob skockani i doma. I dok smo išle doma. Iva izađe stanicu prije i aj onak izlazim i još neka ekipa u busu i kreten me pogodi s trešnjom. Ja onk wtf, kažem mu da se ne zajebava samnom. On onak gleda i kaže joj oprosti.. Ja onak da da. *proud*
=)
pusa



07.06.2007. - 09:57 - Komentari { 57 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.