hnk....

Jučer sam ja, i skoro sve cure iz razreda bila u hnk-u...
Gledali smo "Đavo u selu"...
Balet.
Na početku je bilo dosadno.Jako me je bolio trbuh, a tina je imala temperaturu.
Tina pusa i brzo ozdravi.
No, vratimo se na priču.Ako ikada budete išli u hnk (mo'š mislit) nemojte na balkonu sjsti u prvi red, broj 25...
Vjerujte mi, to vam je Škripko, ja sam ga tako nazvala.Morala sam sjediti kao kip.Čim sam se pomaknula škripao je ko lud...
Mogli bi promjeniti stolce...da ne bi im bilo na odmet.
I tako je tina, sva jadna, spavala a ja i osmehuljko smo se smijale ko lude..
Nama uopće nije bilo dosadno.
Ali za vrijeme pauze su tamo bili neki dečki,došli iz neke zabiti, i nisu vidjeli normalna ženska bića.
bolesnooooooo.
Kad smo se vraćali, meni se takjo spavalo ,užasno.
Eto,to bi bilo to.
Puuuuno pozdrava i pusa svima.
Pa čak i golumu.=)

07.03.2007. - 19:26 - Komentari { 41 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.