a ja bi samo malo malo bila sama - samo kap rose u zraku - Blog.hr

~~~~~~~

"No one ever told me i was pretty when i was a little girl. All little girls should be told they are pretty, even if they aren't."
- Marilyn Monroe

~~~~~~~



opsesije









---------------

samo kap rose u zraku

17.03.2005., četvrtak

a ja bi samo malo malo bila sama

Danas u tri krenem ja sa posla, umorna i iznervirana, vozim i plačem, dođem kući a onda:
mama: jel te boli glava?
ja: ne.
mama:ma znam da te boli, vidim na tebi.
ja: ne ne boli me.
prastrina: ajde skini se i ručaj.
ja: ne mogu sad kasnije ću.
mama: ma jesi li ti to plakala? zašto plačeš?
ja: ne nisam ne plačem.
prastrina: oćeš da ti ostavin ribe?
ja: ne.
prastrina: oćeš špinjače?
ja: neću.
prastrina: ma ajde mala lipo u....
mama: ma boli te glava, i zašto plačeš?
ja: e pa dosad me i nije bolila.
Napravin sendvič da nitko ne vidi, oden u sobu i mislin kako bi bilo lipo doći kući i biti sam. Ma samo malo.

- 20:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ono nešto malo što me impresionira. Svaki dan. :-))

a ko sam ja
tu sam : 28 godine.
i to u : Dalmaciji.
opsesije: internet, filmovi, knjige, putovanja, fotografiranje.
ovisna o: čokoladi, kakau (u velikoj čikari), cappucinu. I čokoladi opet.
ja sam: žensko.
najdraži zvuk: smijeh bebe.
najgori osjećaj: strah.
zaljubljena: neee. sretno. sebično.
što je ispod kreveta: čudovište.

najviše na svitu mi fali...moja beba.