Vatrenko!?


Beeek!
Sopar ima seksi nožice!dira se po prsima..tocnije po desnoj polutki ljevog ramena.sada odma sada!kopa nos..izrovao je blago i zaljepio ga ispod stola..o bit cemo bogati!!!
vruce mu je,mase majcom..znoji se i smrdi:D ipak mirisi..po znoju!!:D:D:D eeee zakon..emina brze pise smajlice sa dvotocje i d od sopara!!!:D:D:D:D

Evo obecale smo slike prijateljima Hrescu i Vladeku da budu celebrity i da ih svi gledaju u gradu kako su oni kul i da im se klanjaju i ližu im stopala koja smrde i prde i idu na brda i tamo jodlaju i onda se spusti lavina snjega i onda poginu cetiri mlada pastira pod imenom Janko,Branko,Finska i Marko koji jedu kolače od đumbira zaslađenog penicilinom koji je izumio Pasteur.

Dakle,Hresc:ima motaca,vozi ga ,jos uvijek i jos dalje tu uu.u.Ima bujnu kosu i prekrasne plave oci boje jeseni :) .On ima mnogo hobija od kojih je prdenje jedan od glavnih.Ima skladište svojih prdaca.Duzan mi je pivu ili dvije? aha.dalje ne. VOlimo ga jer je nas prijatelj.Ovo je on:

Image Hosted by ImageShack.us

Pusa!

Bacamo se na Vladimira.Mali Bres.Vlatko.Breslauer.Njegov deda ima dvoranu kod Mihovljana.da.pokraj groblja.Secisi.Vladimir je mali momak od 16 ljeta i 16 jeseni i 16 proljeca.To je njegov broj.16! on dira broj 16 po guzi.Ima malu kozju bradicu.Koza broj 16.Šopar smrdi .Emina je izjavila jer je u njegovom djelu kruga smrad.Volimo ga jer je nas prijatelj Vlado.Ovo je on:

Image Hosted by ImageShack.us

Pusa!Ča!


31.05.2007. u 21:19 | 11 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off




..hm..jedna od nas dvije:D dakle,ovo smo mi!!

Linkovi


Lesar :)
Lukica :)
Maja :)
Zdravko :)
Ivana & Nataša :)
Petrica :)
Sindi :)
Petra :)
Pero :)
Matijac :)
Nevco :)
Lucija :)



Hold me,
for I tremble
Teach me,
to be your dark evil slave
Catch me,
when I fall towards the fiery pits
Bite me,
so I could be one like you
Kiss me,
to taste the sweet surrender
Capture me,
never let me go for I am yours
Fuck me,
complete my lewd desires
Own me,
your prized possession
Want me,
never want anything else more
Lick me,
your filthy whore cannot stand it
Please me,
I crave your touch throughout
Touch me,
let me know you're real
Help me,
your evil ways can make me better
See me,
your beautiful girl you did discover


Image Hosted by ImageShack.us




Why would I fallow myself to continue this way?
Informing people of all the many things that could have been approached a different way,
and assuming that they feel some sort of pity towards me.
It's an awful feeling one musn't face,
especially from someone like me.
Ma
ybe I should have never been...

sorry

design by Spuky