KISS ME

četvrtak, 28.04.2005.

VOZAČKA

Image Hosted by ImageShack.us

Danas sam odlučila konačno produžiti vozačku. Istekla mi je još prije 2 mjeseca, jer sam dobila ograničenje na tri godine zbog nošenja naočala, koje nikad zapravo ni ne nosim. No dobro. Nakon svih perepetija oko toga, i produžetka od 10 godina, to je nešto po novom, prvo sam spiskala 170 kn na liječničkom, da bi onda na policiji saznala da također po novom se vadi nova vozačka, umjesto da se stara samo produži i morala još dati 130 kn. Ma mislim stvarno. Prvo sam sto godina čekala na nekom šalteru za informacije da se raspitam oko toga, nakon što me poslala na neki drugi šalter, pa dok sam sve to obavila, užas. Pa stvarno ta država samo traži pare. Onda sam se još i morala slikati...sva sreća da mi je ova na liječničkom napisala naočale ili leće, pa sam se slikala bez ičega, jer leće niti nemam, a naočale stavim tu i tamo...i sve u svemu ajde ipak je donekle dobro ispalo. Danas nisam išla na faks, tako da uživam u danu. Evo i sad se još malo pa spremam sa frendicom na kavu u kvart. Hvala svima na prošlim komentarima, bila su zaista poučna. Evo za kraj mala pjesmica i jedan kratki odlomak.

TEBI
Sjedim u kutu sobe,
opet sam noćas sama,
sjedim i mislim na tebe,
a oko mene je tama.
Tužna sam svake noći
plašim se novog jutra,
svega što donosi dan
i što će se dogoditi sutra.
Plašim se da ću te sresti,
i da ću ponovno osjetiti tugu,
plašim se da preživjeti neću,
saznam li da imaš drugu....

Vrste ljubavi
KOMIČNA LJUBAV-imaš s kim, ali nemaš s čim
TRAGIČNA LJUBAV-imaš s čim, ali nemaš s kim
SOCIJALNA LJUBAV-imaš s kim, imaš s čim, ali nemaš gdje
FILOZOFSKA LJUBAV-imaš s kim, imaš s čim, imaš i gdje, ali ne znaš zašto

- 16:55 - Komentari (13) - Isprintaj - #