KISS ME

nedjelja, 17.04.2005.

Jučerašnja fešta



Prošao je i ovaj vikend. Mogu reći da mi je samo preletio. Očekivalo se kako će biti loše vrijeme, što se na kraju ispostavilo netočnim. Jučer mi je došao bratić u Zagreb. Na kraju je navečer ispala mala fešta, sa dobrom muzikom, cugom i ekipom. Inače baš ne pijem, ali sam si jučer priuštila par bambusića. Rezultat je bio očit, previše smijeha, kreveljenja i brukanja. No tako mi i treba kad pijem. No ,ajde ima i onih koji su i gore prošli, kao moj brat, koji je na kraju završio preko školjke, i kasnije došao k sebi. Mislim da shvaćate o čemu pričam. Kada se pijanka uzahuktala, završili smo malo na jarunu. U onom novootvorenom macao klubu. Hm,dojmovi? Pa i ne znam baš, iskreno nije nešto posebno. Po mom mišljenju loša kopija piranhe. No to nas nije zasmetalo, da se dobro isplešemo i zabavimo. I tako je završio naš slavni subotnji izlazak. Ja sam s frendicama, otišla doma, da bi moj brat , i bratići (3 komada), ostali i na kraju prespavali u stanu jednog od njih. Ujutro se ja probudim oko pol 11, i ajde odlučim otići do njih da vidim jesu se naspavali i u kakvom su stanju. Ha, možete misliti kakvi su bili kad sam došla. Jedva se digli, svi u mamurlucima, boli glava, stan zmazan, suđa i smeća posvuda, ne znaš di je šta. I tako odlučila ja malo pospremiti, oprati suđe, a kad ono ni hvala od dečki... eh da... da..pa kaj da vam velim.. ;) dečki...Tek me poslije ručka svladao umor i evo me nakon što sam se malo odmorila i na netu. I sigurno se sad vi pitate pa kaj vam ja ovo pišem. Hm..ne znam ni sama... eto došlo mi podijeliti s vama moj vikend.. ;) I za kraj s obzirom da obično stavljam slikice za onaj drugi, jači spol, evo i malo za nas nježnije duše da napajamo oči... ;) Nadam se da ste spremni za novi radni tjedan, i onaj sutrašnji ponedjeljak.
Pozdravi!!!

- 19:02 - Komentari (16) - Isprintaj - #