nedjelja, 08.10.2006.

...SVE KAJ ZNATE JE SRATI MI KAK NE PIŠEM POSTOVE!!!=))..

Ellow…da, da ja pišem post. Napokon!..onak si mi sereju kak dugo ne pišem..pa kaj vas ultra glupe ljude boli kita kaj ja ne pišem posta tak dugo?..lajk DDD.-…e pošto nisam napisala još kako je lijepo i masno i gimnaziji pa ću sada…zabavaaa—baš je kuul i dosadno..se v redu s ocjenama i da malo opišem svoj ultra kujasti razred, posebno bum opisala par ljudova..a možda i sve…dakle 1.B GIMNAZIJA ČAKOVEC, ooou jeaaa=))))

BORIS (RIZBO) – ThE pReDsJeDnIk
-lajkk DDD..to dete vam je prehiperaktivno=))…oou jeaa…inače dobar je on…se napravi dok nekaj treba..sada je zacopani ludo..onak ultra kujasto..i naravno dok njega imamo nikad nam je pod satom ne dosadno..onak..ssssss…i svi mi njega jako volimo=))..o da, da…pr3eviše:D.D.

LEA (ŠANDIKA) – ThE podPrEdSjEdNiCa
-lajkkkk onak ona je fest ultra smešna…dosta se vuči..zna plesati pod odmorima..pjevati..ide na dramsku..inače je baš kuuul…iima ultra glupe svinjske izjave..haha…ou jeaa..=))

NIKOLA (ŠTREBER) – ThE bLaGaJnIk-to vam je ultra glupi štreber, kaj na se živo ima komentar i nere biti tiho i sima otprilike na živce ide..al inače je v redu..ženska ga je ostavila…pa je sad u beeedu=(((,..pile malo..razredna lepinja..srednje smetalo..i maajmuun…al v redu je..=)

VEDRANA( ŠTREBERICA) – ThE VeDričččč
-e ta pa zna se živo..ulizuje se tak kaj bi profesorima narađe lizala šupaak..milsim ono.halo???,.,,a nešto muti s nikolom svaki sat razmjenjuju informacije o raznim predmtenim stvarima…lajkkkk ono ŠŠŠŠŠ…ona je jendo profinjeno, elegantno, dobro, USTAŠKO djetešce..al je v redu=)

NINA (ŠOLTIKA) – ThE VaTrOgAsAc
-hmm…lajkkk ta je cela mutava v dobrom smislu…lajkkk ono neje glupa neje ni ultra pametna, v redu ženska..luda je za vatrogascima(kolko sam ja skužila), ona je vođa tam nekše naše mutave kompanje v razredu koja se satoji od cura s druge oš i jedne s prve os..al koga to jebe..haha=))..zajebavam se malo…sve 5…=)

MARTINA (nema zagrade) – ThE šIšKa
-pa ona je cela v redu…smešna…malo glupasta..hehe=)..sori martina..da, da….već nikaj ne znam kaj bi o njoj rekla…=)

EMILIJA (EMMA) – ThE bUjNa
-djevojčica predivne crne kovrčave kosice..nenormalna…velikog raspona glasa(dok se treba derati)..ima dečka s velike gorice..ja ju volim zajebavat..oou jeaa..lajkkk TTTT..=)

LUCIJA (LUCY) – ThE LeO's GiRl
-ta ženska je meni fets v redu…pametna..ima dečka imenom leo=)..ou jeaa..več su 5 meseci skupa..i jako se vole…pitajte mene ja sve znam..lajkk FFFF..=)))ima ultra mega super kul plavu kosu..oou jeaa i ona soada pod moj klub pametnih plavušica…da, da, da..sad patite=))

MATIJA (BLONDIE) – ThE kAtJaNiN dEčKo
-on ima ultra kul mega super blond kosu a i takšu pamet..mwhahah=))…on i kutjana se jako vole i ženili se budu..taj tip vam nema apsolutno pojma o ničemu..niti jen živi predmet mu nejde..(al latinski da jer je mrtvi..hahaha)…mwahahaha..naravno šala..lajk GGGG….;D.D..trenira rukomet al koga briga=)

LUKA (LOOKICA) – ThE DoBrIcA
-taj mali dječačić vam nema ni trunkice zla u sebi..a kak se tek lepo smije..onak fest i ultra..tak od uha do uha..i ima malo razmaknute zubiće…=))..oou jea…i nema v razredu koga ne voli…on je miljenik razreda….ooou jeaa..volimo te lookica=))

NINA2 (KRČMARICA) – ThE dInAmOvKa
-dobra pucka, nisam ju još tak upoznala al je v redu..matematičarka..ooou jeaa..=))..voli dinamo i zato ju ne volim v tome pogledu..hahahhaa..=))..lajk ČČČČ…i ona je ultra kul mega super mikro hekta peta eksa ženska…i sve 5=)))

SANDRA (nema zagrade) – ThE sAnDrA
-pa ona je isto v redu..štreberski je nadarena..hahah=))..oou jeaa..lajk VVVVV…pa ne mislim pametna je i voli latinski( valjda je bolesna na um malo pa zato)..;DDD…a možda se jednostavno rodila s tim=))..haha..šalim se..pa kaj nikaj v redu je..ona je latino girl..mwhaha..aj sve 5..=)

KORINA (KORANA) – ThE cUrA kOjA Se StAlNo SmIjE
-AL ona se fakat celo vreme smije i bar nam je ne dosadno…to je buduća bektijova žena..=))..ahahaha…ona sedi iza mene i navek joj šaram po klupi=)..lajk ZZZZ..milsim njoj i marti…pametna je ona..nekad glupa..ahaha..=))..zajebavam se..ništa sve 5..još ju moram upoznat…ulalal..=)

neda mi se več pisat a o ostalim ljudima u sljedećem postu..to bi bilo sve od mene…ulalala…=)))…papa..kissss*

- 20:01 - Spread your wings ( imam owoliko porukica=): 14) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>