petak, 02.06.2006.

After a long time...Here i am...Once again...

...Evo stvanro me dugo nije bilo...skoro pa tri mjeseca...pa karnet neš šteka..pa se komp neš šteka...sve u svemu...sve šteka...Kod mene ims dosta novih stvari ali ih je tolko da ne znam dal ću ih sve reći...heh..;))...pa život je krenul dalje...završavam osmi razred i spremam se za gimku..i ćila sma da bum dobila dobre profiće..nisam baš hepi..malo me strah srednje ali jesam hepi jer odlazim s ove glupe treće...evo malo sam i promenila dizajn na blogu..ali malo sam...jer mi je sve to već bezveze pomalo..glavno kaj ja ve napišem nekši post kaj nebu onaj stari tak tu stajal pa kaj neš novo morete komentirati...al neda mi se več pisat jer sma ve v školi..pa bum prestala i javim se ja još odnekud..ajd poZZ pipl..:)))kiss iwoni, meri...ma sima...:=))mouthwashheadbang


Image Hosted by ImageShack.us

- 14:31 - Spread your wings ( imam owoliko porukica=): 24) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>