a gdje sam to sada bez ljepote i sjaja
otkad došao si s vjetrom kroz vrata
i reko oprosti mala
oprosti za ono što ti nikad nisam dao
zaslužila jesi al bolje nisam znao
reko i otišao


lažem svoje da mi netrebaš
da nemogu bolje kad se ne javljaš
lažem dušo,lažem ljudima
al ne laže dušo,bol u grudima


ne traži me više pogledom tim
na mjestima gdje smo se ljubili
više me ne traži očima
duša je moja u vodu skočila
ne traži me više osmijehom tim
tvoj osmijeh će me ponovo ubiti
dok si mi se slatko smijao
duša je moja u bolu sjevala


moje oči nisu moje,dok te sećaju na njene
nisam živa otkad slutim da je dozivaš u snu
moje usne,moje nisu o njoj sanjaš dok smo blizu
ja te samo podsećam na nju


s njom se šetaš
mene srećeš
kažeš drug si moj
što sam tebi znam da nećeš nikad reći njoj
zar da budem nasmejana
kad te vidim s njom
eh što nisi bar dva dana ti na mestu mom


Sutra kada prođe
šta je noći milo
ti ne pričaj drugovima šta je sinoć bilo
potajno me ljubi,zaboravi smesta
al ne reci nikom tajnu našeg mesta
oprosti mi suze
reci mala zdravo
al ne reci nikad da si samom spavo
sutra kada budem sama i bez tebe
našu malu tajnu ti čuvaj za sebe...
oprosti mi suze..

NIŠTA TE NISAM PITALA
NIŠTA TE NISAM MOLILA
ONA TE IMALA
A JA TE VOLJELA


kao da sanjam dobro i zlo
oduvek sama živim po svom
videla sve sam,lažne heroje
ljude i boje umorne


da li si ti moje svetlo koje tražim
da me vodi kad je tamna noć
kroz ta mesta razna
lica gledam prazna
krijem te u uglu oka svog

Vreme kad svako izdaje svakog
ja svoje snove zagrlim jako
tajne sa neba u oku tvom
mozda i ja sam nasla dom

Korakom bez daha ulicama straha
sama sam na strazi, najdrazi
senke sto me prate nebo bez svedoka
vidim strah na licu proroka


<strong>Nije,nije znao on
za tu tajnu srca mog
nije mogo ni da sanja moja nežna osećanja
dok sam noću plakala
vrtelo se sve u krug
ništa nije znao on
bio mi je dobar drug
tajne mi je pričao
ljubav ga je mučila
a ja sam ga volela
a ja sam ga ljubila




Ja znam da jesmo najbolji prijatelji
al neznam kako svojoj želji da odolim
sve moje tajne znao si ti
al nisi znao da te volim
noćas ti priznajem to
ispijam čašu do dna
a sutra ću ti reći da sam bila pijana
boli me duša kad te drugi imaju
kad tražiš utehu na mome ramenu
ma sve smo prošli daj da probamo i to
ionako misle da smo zajedno
a znam da mogu noćas da izgubim sve
sve one tajne što sam delila sa tobom
i to je tako sve dok ne zagrliš me
tek tada osećam se dobro...

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (5)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMMeNtArChEkI Da/Ne

design by: k!k@

m0jE PjeSmE,stih0vi,sve 0no št0 me Veže i teRa Da žiVim i V0Lim NJEGA...
ON...t0 je razL0g zašTo p0sT0ji ovAj BloG...ugL kr0Z PjeSme OpiSani Su Neki SretNi a i TuŽNi diJeLovi MoG živOtA najviše VezaNi za Njega...
wtp



MaLo Je LjuDi KoJiMa VjeRujeM SLjePo
MaLo je ToGa Što NazivaM LijePo
aLi NiJe PotRebNo Da DobRi Budu sVi
saSvim Je DoVoljNo Što PosToJiš TI


kako to da nemaš dečka
pitaju me pitaju me svi
a ja kažem ima vremena
imat ću ga kad se vratiš ti
kao da ću zauvek da živim
kao da uvek biti tu
odričem se silnog zadovoljstva
ko da imam drugu sudbine
kad bi znala kad će da mi stane
ovo srce što mi broji dane
provela bih svoje noći slavno
sve do zore bilo bi mi rano
trošila bih pare na drugare
dečkima dala sve sa sebe
samo nikad,nikad ne bih dala
ovaj stol gde pijem još zbog tebe




još jedna od mojih pjesamasretan

Januar,Maj i Septembar

već je zima odavno bila pred našim vratima
snijeg padao,isti ljudi,lica kraj mene prolazili
najednom si ti našao svoje mjesto u mojim mislima
i postao mi previše drag,a dani polako odlazili...

davno su meni pričali o tebi a sad si tu
to su bile samo prazne priče
ti si znam voljeo nekog,voljeo si nju
a sada najednom postao si glavni lik mom snu

prolazili tako mjeseci i dani i evo ga Maj
sve postalo ljepše,tuga nestala negdje u daljini
nekad ne bih ni sanjala a sada si ti taj
zbog koga se sad smijem i plačem u tišini

ljeto nam donese ljubavi nove,a nama je trebalo malo
imali smo nešto zbog čega sam sretna bila
meni je do tebe bilo previše stalo
a ti si me voljeo kao prijatelja.

sada je septembar,jesenja kiša polako lije
a kad te vidim ti si sa njom tamo
vidim da više ništa isto nije
ostaje mi da i dalje plačem kao prije

I dok ovaj septembar odmiče kraju
sjetim se rado sretnih dana u maju
molim Boga da me oči lažu i da lebdim nekim ružnim snom
da sve tužno ode sa jednom rijekom dalekom
želim da ipak pamtim Septembar po nečemu lijepom,
i da me tvoja ruka grije
ja samo želim da sve bude kao prije.



JA BOJALA SAM SE VOLJETI TE
POLJUBITI
IMATI
JA KRIVILA SAM SEBE ZA SVE
JER KRIVA SAM I BILA ZA SVE
NISAM ZNALA VOLJETI TE
ZNAM DA SAM KRIVA ZA SVE
ALI ZA JEDNO NE
NISAM KRIVA ŠTO SAM SAMO JEDNA OBIČNA DJEVOJKA
ŠTO TE JE I VIŠE NEGO VOLJELA

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis





*ZA NAJBOLJEG DRUGA*sretan

uvek si bio što drugi nisu
uvek si moje tajne znao
tako daleko a tako blizu
najboljim drugom sam te zvala

uvek sam bila ljubavi vredna
a samo ti ti nisi znao
i tek bi sada kad nemaš nju
na kolena pred mene pao

samo za moga najboljeg druga
naručiću pesmu,nazdraviti svima
za jednu dugo skrivenu ljubav
možda još uvek nade ima

koliko bola nosim na duši
koliko bola tebi dugujem
svojim mi dahom suze osuši
ni sama sebi ne verujem


NEĆU DA MI BUDEŠ DRUG

Zasto me u obraz ljubis
necu da mi budes drug
promasi bar milimetar
i poljubac ce biti dug

Ti mi tajne pricas
sve devojke ti znam
i savete mi delis
al' ja te ne slusam

Jer pesak u tvom glasu
mi pali stopala
u tom bi pesku s tobom
danima lezala

Zasto me u obraz ljubis
necu da mi budes drug
promasi bar milimetar
i poljubac ce biti dug.

Zasto me u obraz ljubis
takvih mi je spisak dug
sto me ljube prijateljski
ja necu da mi budes drug

Kad mi kazes zdravo
ja razbolim se
i u oci pravo
ne gledam te, ne

Jer pesak u tvom glasu
mi pali stopala
u tom bi pesku s tobom
danima lezala

subota, 28.11.2009.

"spustio si glavu kao da te sve to boli...a kako je tek meni bilo"*

Došla sam tamo nasmijana kao i uvijek
naizgled nasmijana,ali srce je plakalo
vidjela sam tamo tvoj lik
i tada me je stvarno srce zaboljelo

Nakon svega nisi se udostojio reći jednu riječ
jedan pozdrav,pogled a kamoli nešto više
spustio si glavu kao da te sve to boli
ali ponos nije mogao tamo kraj njih išta da ti dozvoli

Ja bila sam tamo s onima koji me vole
govorili su ne plači zbog njega,ima drugih,ima boljih
nisu znale da me te riječi još više bole
i da ne mogu mrziti nekog ko već dugo sve moje...



| KoMMeNtIrAj (0) | pRiNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.