Kissač svim blogerima! - Volim narodno!!! - Blog.hr

Volim narodno!!!

02.06.2006., petak

Kissač svim blogerima!

Evo mene ujutro opet na infiću...trenutno neznam šta radim, zato jer mi se oči sa lakoćom sklapaju..ne mogu više gledati...Inače ja sam super...I am free!!! Jedna glavna vijest za mene je da se trenutno ne palim u nikoga!! To je supač...
Sinoć sam poslije škole išla u grad sa Puljom..kasnije smo se kod Meca našli oko 20h sa ostalom škvadrom ( Valneom, Nikom, Anjom i Martinom )....i onda kad smo se svi skupa našli krenuli smo na cugu u 2 Lava...ali samo što smo sjeli - prije nego što je konobar došao - smo krenuli u drugi kafić
( Bižu ) jer nam je u 2 Lava bilo bez veze!!
Popili smo kavicu,popušili cigaricu i onda smo krenuli šetati,ali ja sam nažalost morala kući zbog neke usrane večere tako da sam se vratila kući oko 21.50h....
Nakon jednog iscrpnoga dana kao što je ovaj, sam išla spavati jer više nisam mogla..i onda se danas probudila u 06.50 kako bi mogla doći na ovu usranu informatiku..ide mi ovo više na k....
Uglavnom...još želim svima zahvaliti koji mi ostavljaju komentare - nastavite i dalje sa njima....KI$$


blog layouts

- 08:30 - Iznesi svoje spontano mišljenje!> (0) - Hrak...šta će ti to?! - #

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • MySpace Layouts


Linkovi

Sve o meni!