:)):):) - Volim narodno!!! - Blog.hr

Volim narodno!!!

26.05.2006., petak

:)):):)

Ćao moji blogeri,šta ima novoga kod vas...evo mene na infiću...bila sam sada sa frendovima i frendicom u kafani...popušila jednu cigaru...Sutra idem na frendičin ročkas tako da sam joj išla kupiti poklon..Nisam znala šta da joj kupim, pa sam joj kupila parfem Chanel 19.
Mislim..ubit znam da ću se naroljati na ročkasu ko konj..biti će full zakon...samo da mi netko ne podmetne rakiju jer ću se izrigati...nadam se da neće biti tako...
uglavnom zna se da je kraj škole i uskoro će ljeto...jedva čekam....
ono osjećam miris mora..mislim živim skoro blizu mora
Danas sam se inašla sa svojim bivšim...Adrijanom,malo je nabrijan jer je ko fol prekinuo sa curom..
I tako nema niš posebno....u školi baš ništa ne radimo..samo se zajebavamo, malo je dosadno ali nema veze.
Malo markiram u zadnje vrijeme...mislim šta da radim na satovima ak ništa ne radimo!!?? zar ne?
I tako!
Hvala vam svima na komentarima - nastavite i dalje sa komentiranjima - Hvala još svima!!
KI$$ač svima
Vozdrav...čujemo se!!rofl

- 16:19 - Iznesi svoje spontano mišljenje!> (6) - Hrak...šta će ti to?! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Sve o meni!