Danas idem iz Poljske - Volim narodno!!! - Blog.hr

Volim narodno!!!

06.05.2006., subota

Danas idem iz Poljske

Evo ljudi danas se napokon vracam kuci u Rijeku. Stvarno ovih tjedan dana mi je bilo super.
Htijela bi jos malo ostati jer ovdje sve super. Moja poljakinja je super...sve je OK!
Upoznala sam puno deckiju u Poljskoj i full su slatki.Pravi su zafrkanti...steta jer nisam brijala sa jednim Damianom... full je sladak i ima full sladak osmijeh.
Fura se na hip - hop..somethink like that.
Naravno pusi..i tako te stvari,ali najvaznije je to da je fakat zabavan. Iako se nismo mogli sporazumijeti na engleskom jer ga nezna pricati ja sam razumijela nesto poljskoga jezika tako da je na kraju sve bilo super,osim jedne stvari.Jedan moj frend htio mi je skontati Damiana ali ne toga koji se meni svida nego drugi Damian koji je izgledao kao gay...jer su bila dva decka sa istim imenom. Sinoc sam trebala brijati sa njim ali nisam jer mi je frend zajebao stvar ali i ja sam djelomice kriva jer mu nisam tocno rekla o kojem je Damianu rijec!

Ali nema veze, danas kada budem odlazila pozvat cu ovoga Damiana koji mi se svida iza skole i zabrijati sa njim ili ga samo poljubiti.Ali primjetila sam da se i ja njemu svidam zato jer mi je stalno nabacivao neke slatke poglede ko secer.
Danas je dosao taj dan i NAPOKON se vracam u Rijeku iako to bas ne zelim.
KISS i cujemo se a ja sad moram ici na bus.
- 10:23 - Iznesi svoje spontano mišljenje!> (6) - Hrak...šta će ti to?! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Sve o meni!