Moj ročkas - Volim narodno!!! - Blog.hr

Volim narodno!!!

15.04.2006., subota

Moj ročkas

Danas mi je bio ročkas - 15.4.1992g.
Svoj ročkas sam provela kod bake u Bosni i vjerujte mi bilo je za ne zaboraviti...
Napravili su mi feštu iznenađenja.Ujutro su mi starci i sestra dali svoje poklone.Stari mi je dao lovu, a stara i sestra su mi kupile mobitel....Kad sam došla u Bosnu niko mi nije čestitao ročkas jer smo bili kod moje tete.
Kasnije me je baka zvala da dođem malo do nje. Skroz sam se iznenadila jer sam dobila od nje poklon - srebrnu narukvicu.
Kada smo došli do bakine kuće, ispred njega me je dočekalo veselo društvo.Napravili su mi feštu...čak su ispekli za mene janje. Stavili su zvučnike svuda po velikom, zelenom vrtu....a naravno svirali su narodnjaci...moja najdraža mjuza.
Tamo su i bili moji bivši dečki i stvarno sam se zabavila sa njima. Jednom riječju bilo je nezaboravljivo!

Bilo je još toga ali vam ne želim sad pisati jer bi ste morali to čitati godinu dana.
Malo se ni ne sijećam šta se je sve dešavalo zato jer sam se izbila!!!!!!!!
To bi bilo sve za sada.
KI$$

MySpace Layouts


- 23:25 - Iznesi svoje spontano mišljenje!> (3) - Hrak...šta će ti to?! - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Sve o meni!